Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، براساس نظرسنجی نیو هیل هریس، تقریبا کمتر از ۵۰ درصد از مردم آمریکا حاضرند تا ترامپ دوباره سکان کاخ سفید را در سال ۲۰۲۴ بدست بگیرد.

نتایج نظرسنجی بیانگر آن است که ۴۷ درصد از رای دهندگان ثبت نام شده در نظرسنجی ۱۳ تا ۱۴ اکتبر (۲۱-۲۲ مهرماه) اعلام کرده اند که از ایده حضور ترامپ در رقابت های بعدی ریاست جمهوری حمایت می کنند در حالی که ۵۳ درصد از پاسخ دهندگان با این کار وی مخالف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۷۷ درصد از پاسخ دهندگان جمهوری خواه موافق حضور ترامپ در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ بوده و ۲۳ درصد مخالف هستند. در همین حال ۷۷ درصد از دموکرات ها و ۵۶ درصد از مستقل ها با ایده حضور مجدد وی در انتخابات مخالف هستند.

این نظرسنجی مرکز هیل هریس میان ۸۹۵ رای دهنده ثبت شده به صورت آنلاین انجام شد و دارای ضریب خطا  ۳.۳ درصد است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه اخیر خود با شبکه خبری فاکس نیوز، گفت که مردم  بزودی در خصوص خبری که قرار است توسط وی درباره انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا اعلام شود، بسیار خوشحال خواهند شد.

ترامپ بدون اشاره مستقیم به شرکت خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا گفت: من کشورمان را دوست دارم. فکر می‌کنم خیلی خوشحال خواهید شد!

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که احتمالاً بسیاری از مردم آمریکا، دو سه سال پیش از نامزدی مجدد وی در انتخابات سال ۲۰۲۰ خوشحال نبودند؛ اما با توجه به رخدادهای اخیر در ایالات متحده، اکنون نظر بسیاری از مردم در این خصوص تغییر کرده است.

برچسب‌ها دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا آخرین نتایج انتخابات امریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا آخرین نتایج انتخابات امریکا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا آخرین نتایج انتخابات امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که اگر بار دیگر او به ریاست جمهوری این کشور انتخاب نشود، کشور شاهد هرج و مرج و «حمام خون» خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه این کشور در انتخابات ریاست جمهوری  2024 تهدید کرد که در صورت شکست در انتخابات، خون به‌پا خواهد کرد.

ترامپ طی سخنرانی تبلیغاتی خود در جمع طرفداران خود گفت که اگر در انتخابات مذکور پیروز نشود حمام خون به راه خواهد افتاد و مطمئن نیست که دیگر انتخابات دیگری در ایالات متحده برگزار شود.

دونالد ترامپ همچنین به طرفدارن خود وعده داد: پیروزی سریع و آسانی را در انتخابات ریاست جمهوری آتی محقق خواهیم کرد.

هفته گذشته ترامپ و جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا حدنصاب لازم از آرا برای نامزدی حزب‌های متبوع خود را به دست آوردند و رسما وارد رقابت انتخاباتی برای بار دوم شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمام خونِ دونالد ترامپ!
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • پوتین ۸۷.۳۲ درصد آرا را بدست آورد/ آغاز پیام‌های تبریک
  • ترامپ و بایدن؛ کدام یک شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟
  • چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد؟
  • فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • استقبال اندک سیاه پوستان دموکرات از پیام انتخاباتی کمپین بایدن درباره ترامپ
  • مایک پنس: در انتخابات ۲۰۲۴ از ترامپ حمایت نمی‌کنم