Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از تارنمای شبکه تلویزیونی المیادین، ۱۶ نفر از بازداشت شدگان وابسته به حزب القوات اللبنانیه (نیرو‌های لبنانی) به رهبری سمیر جعجع هستند.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دوشنبه شب در نطقی به این مناسبت به این حوادث واکنش نشان داد و با درخواست برای مجازات عاملان این کشتار افزود: به عنوان کسانی که ظالمانه کشته شدیم، خواستار تحقیقات جدی و سریع هستیم و اینکه چگونه این کشتار به وجود آمد، همچنان که خواستار مجازات مسؤولان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصرالله گفت که می‌خواهیم بدانیم که آیا سربازی که متظاهران مسالمت آمیز شلیک کرده است، یک اقدام شخصی بوده که به دستور کسی این کار را انجام داده است.

وی خطاب به طرفداران و حامیان مقاومت گفت: مسیر درست برای شهدای کشتار الطیونه، تحقیق و مجازات قاتلان است

شهر بیروت لبنان پنجشنبه گذشته شاهد درگیری مسلحانه در منطقه «الطیونه» بود.

درگیری‌ها بعد از آن آغاز شد که شماری از عناصر وابسته به حزب القوات اللبنانیه به ریاست سمیر جعجع به سمت راهپیمایی مسالمت آمیز حزب الله و جنبش امل در اعتراض به اظهارات قاضی پرونده انفجار بیروت تیراندازی کردند.

در این تیراندازی که به وسیله تک‌تیراندازان از ساختمان‌های مجاور محل تجمع صورت گرفته بود، هفت نفر کشته شده و ده‌ها تن زخمی شده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی تیراندازی الطیونه درگیری مسلحانه بیروت ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی امینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت ۲ کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

امینی در تشریح جزئیات بیشتر این دستگیری گفت: با تلاش پاسداران گمنام امام زمان عج در اطلاعات سپاه شهرستان ورامین، دو نفر از کارمندان یکی از ادارات که اقدام به اخذ رشوه نموده بودند، حسب دستور مقام قضائی دستگیر شدند.

وی افزود: در حال حاضر، پس از تحقیقات اولیه با دستور مقام قضائی متهمین تحت بازداشت و در زندان بوده و روند تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دست اقدام و تحقیقات می‌باشد. سرهنگ امینی ضمن تاکید برخورد قاطع با فساد مالی در ادارات، به کارکنان و مسئولینی که با اهمال در انجام تکالیف نظارتی خود زمینه بروز این جرایم را فراهم می‌کنند، هشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین عنوان کرد: پیرو قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، با هرگونه ترک فعل مدیران در این خصوص برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 6057599

دیگر خبرها

  • طالبان: خواستار جنگ با پاکستان نیستیم
  • ۹ کشتار صهیونیست‌ها در غزه
  • توماج صالحی از یک اتهام تبرئه شد
  • عفو بین‌الملل: آمریکا ارسال سلاح برای کشتار در غزه را متوقف کند
  • بازداشت ۲ کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه
  • درگیری لفظی سرمربی یوونتوس با خبرنگار اسکای!
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • ۵ اتهام پرتکرار در تهران
  • ۵ اتهام پر تکرار در تهران
  • رهبر کره شمالی خواستار آمادگی ارتش برای هرگونه درگیری احتمالی شد