Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@11:22:17 GMT

تزریق دو دوز واکسن کرونا شرط ورود به ایران است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۹۱۷۲

تزریق دو دوز واکسن کرونا شرط ورود به ایران است

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در کشور اظهار داشت: در حال حاضر زمینه برای ورود مهمانان خارجی به کشور فراهم شده و در این رابطه نگرانی وجود ندارد و افراد می‌توانند به کشور ما سفر کنند و از خدمات پزشکی بهره‌مند شوند؛ شرط ورود هر کسی به کشور، زدن دو دوز واکسن کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: لازم است یک سازماندهی بین وزارت امور خارجه و وزارت گردشگری انجام دهیم تا ورود این میهمانان با تسهیلات بهتری انجام شود و خدمات پزشکی بهتری به آن‌ها داده شود.

عین اللهی گفت: توافقاتی قبلا صورت گرفته که باید بازنگری شود. در هر کشوری خدمات پزشکی طبقه بندی شده است و دوست داریم افرادی که به ایران سفر می‌کنند از خدمات پزشکی بهره‌مند شوند.

وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در شهر‌های بزرگ هم با توجه به وضعیت تردد‌های هوایی می‌توانیم پذیرای گردشگران سلامت از کل دنیا باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی وزیر بهداشت تزریق واکسن واکسن کرونا ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی خدمات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام امسال در زمینه ورود گردشگران به استان، رشد ۵۲ درصدی داشته است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: ایلام استان نوظهور گردشگری کشور است، ورود گردشگران در ابتدای تعطیلات نسبت به سال قبل ۵۲ درصد رشد داشته است.

«حسن بهرام‌نیا» روز سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه، در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر که به‌صورت وبیناری به ریاست وزیر کشور و استانداران سراسر کشور برگزار شد، با تبریک تقارن بهار قرآن با بهار طبعیت اظهار کرد: با همت و تلاش صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی استان و مجموعه اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان و اعضای ستاد خدمات سفر، استان ایلام در سال ۱۴۰۱ استان نوظهور گردشگری در کشور شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: استان ایلام با وجود جاذبه‌های متعدد طبیعی، تاریخی و فرهنگی، مقصد گردشگران از نقاط مختلف کشور است و هر سال شاهد افزایش تعداد گردشگران در مقایسه با سنوات قبل خواهیم بود.

استاندار ایلام از رشد ۵۲ درصدی میزان گردشگرانی که در استان اقامت داشتند خبر داد و گفت: از تاریخ ۲۲ اسفندماه تا ۲۷ اسفندماه سال۱۴۰۱، ۵ هزار و ۵۴۸ گردشگر در استان اقامت داشتند که این آمار در سال ۱۴۰۲ در مقطع زمانی ذکر شده به ۱۱ هزار و ۵۸۵ گردشگر رسیده است که این مقایسه، رشد ۵۲ درصدی گردشکران را نشان می‌دهد. 

بهرام‌نیا خواستار ایجاد برنامه‌های با نشاط و شادی آفرین در ایام تعطیلات نوروزی و پیش از فرارسیدن لیالی قدر شد و بیان کرد: رضایت‌مندی مسافران و گردشگران نوروزی و عموم شهروندان از برنامه‌ها و خدمات ستاد سفرهای نوروزی با هم‌افزایی دستگاه‌های عضو ستاد امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: در ایام نوروز همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد سفر در حالت آماده‌باش کامل باشند و جزئی‌ترین و کلی‌ترین خدمات باید در اختیار گردشگران قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به رصد و پایش بازار در ایام نوروز به مدیرکل صمت استان تاکید کرد: در ایام نوروز نظارت بر بازار تشدید و پایش قیمت‌ها به صورت مستمر انجام شود، همچنین در این راستا نمازخانه‌ها، مراکز اقامتی و سرویس‌های بهداشتی سامان‌دهی شوند.

بهرام‌نیا عنوان کرد: تمامی داروخانه‌های استان باید از نظر وجود دارو، تجهیز شوند و هیچ‌گونه کمبود دارویی در مرکز استان و شهرستان‌ها را شاهد نباشیم.

وی بر آمادگی کامل مساجد و مجتمع‌های بین راهی در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: متولی اصلی سرکشی روزانه و بازرسی از مجتمع‌های بین راهی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که باید همه مجتمع‌ها را از نظر نظافت و دیگر امورات مهیای حضور گردشگران کنند.

استاندار ایلام در ادامه بر پاک‌سازی، سامان‌دهی و تنظیفات مجموعه چغاسبز و پارک ارغوان شهر ایلام با همکاری نیروهای مردم‌نهاد تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری تونل شماره یک و دو اربعین واقع در مسیر ایلام-مهران زیر بار ترافیک رفت و موجب شد کام مردم شیرین و منجر به کاهش تصادفات و مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی شود.

استاندار ایلام یادآور شد: سال گذشته استان از نظر کاهش تصادفات و مرگ و میر ناشی از تصادفات، مقام اول را  کسب کرد که در این راستا از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، راهور، راهنمایی و رانندگی و دستگاه‌های مرتبط قدردانی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایلام امسال در زمینه ورود گردشگران به استان، رشد ۵۲ درصدی داشته است
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۹ اسفند؛ ۱۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • خدمات سفر دریایی به قشم با ۸۰فروند شناور/ورود به قشم شبانه روز شد
  • عملکرد وزارت خارجه در جنگ غزه
  • کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • وزارت صمت مانع ورود ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری شد
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • اختلالات روانی؛ واقعیت پنهان جراحی‌های زیبایی افراطی