Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@06:26:42 GMT

مریلا زارعی و بهروز شعیبی در «صورتِ فلکی»

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۹۱۸۲

مریلا زارعی و بهروز شعیبی در «صورتِ فلکی»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «صورتِ فلکی» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه به تازگی در تهران آغاز شده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، اطلاعاتی درباره داستان فیلم در دسترس نیست، اما شنیده‌های فیلم‌نیوز حاکی‌ست «صورت فلکی» مضمونی اجتماعی دارد و مریلا زارعی و بهروز شعیبی زوج اصلی فیلم هستند و به زودی چند بازیگر دیگر به گروه اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین ساخته دارابی پس از فیلم «مصلحت» است که سال گذشته برای نخستین بار در جشنواره فجر به نمایش درآمد. احتمالا اولین نمایش این فیلم کنجکاوی‌برانگیز نیز در جشنواره فجر امسال باشد.

منبع: فیلم نیوز

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مریلا زارعی درآمد رسانه فیلم سینمایی مریلا زارعی برنا حسین دارابی بهروز شعیبی صورت فلکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک درگذشت، تغییراتی در صداوسیما و بازیگرانی که مجری شدند

اعلام استان‌های پرتردد و پرسفر، سرنوشت غریب ایرانی‌ها در روسیه، انتصابات جدید در صدا و سیما، درگذشت فیلمنامه‌نویس برنده اسکار، اقدام عجیب گروه راک انگلیسی با استفاده از صدای «بنان» و... از اخبار فرهنگی بیست‌وهشتم اسفند بود.

به گزارش ایسنا، ستاد سفر از کاهش ترددهای جاده‌ای در آغاز سفرها در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد. همچنین‌ درباره استان‌های پرمسافر و مناطقی که در هفته پیش رو هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گرفته‌اند و از میزان مصرف سوخت همزمان با آغاز سفرها گزارشی ارائه کرد.

سرنوشت غریب ایرانی‌ها در روسیه!

جبر روزگار گروهی از ایرانیان را در نیمه دوم قرن ۱۹ میلادی به خاک روسیه (جماهیر شوروی) کشاند؛ مهاجرانی که پس از گذشت حدود دو قرن، در خاک روسیه هنوز غم غربت دارند. مرتضی رضوان‌فر، عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی در پژوهشی به شناسایی و بررسی اسناد تاریخی این گروه از کهنه‌مهاجران ایرانی و روستاهای ایرانی‌نشین در روسیه و چرایی مهاجرت آن‌ها پرداخته است.

اقامت کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیم‌بهاست

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در نامه‌ای به سایت‌ها و سامانه‌های رزرو مراکز اقامتی، جدیدترین دستورالعمل معاونت گردشگری در نوروز ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد.

سرمایه‌گذاری بزرگ عربستان در گردشگری

عربستان سعودی با جذب سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد دلاری، به درآمدزایی ۸۵ میلیارد دلاری از محل گردشگری چشم دارد.

کدام مجریان تحویل سال برنامه دارند؟

تلویزیون طبق روال هرسال امسال هم مجریانی برای اجرای ویژه‌برنامه‌های تحویل سال در شبکه‌های سیما معرفی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فرزاد حسنی، یوسف تیموری، حامد سلطانی، پدرام کریمی، فلورا سام، امیرحسین مدرس، المیرا شریفی مقدم، سپند امیرسلیمانی مریم مومن و ... اشاره کرد.

انتصابات جدید در صدا و سیما

با حکم معاون سیما، سرپرست شبکه آموزش و دبیر ستاد تحول ساختاری سیما منصوب شدند.

فیلم‌های نوروزی شبکه تهران مشخص شد

شبکه تهران در ایام نوروز ۱۴ فیلم سینمایی روی آنتن می‌برد که فیلم‌هایی چون «رود سرخ سرخ»، «سریع و خشن ۱۰»، «دریای عمیق»، «موفقیت بزرگ» و «هوک» از جمله این آثار است.

تیتر شما چیست؟

معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با اعلام شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که از ۱۵ مهرماه تاکنون توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند، پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» را برگزار می‌کند.

قول مردانه یک قاری شهید

رضا همیشه به من توصیه می‌کرد که هنگام رفتنش، آب پشت سرش نریزم تا کسی متوجه نشود که او در حال رفتن به جبهه است. وقتی به او می‌گفتم طاقت شهادت شما را ندارم، می‌گفت شما چهار پسر داری، یکی را دست‌کم باید در راه اسلام بدهی.

آنچه در «نمایشگاه روایت خدمت» گذشت

در راستای گرامیداشت هفته شهید، نمایشگاه روایت خدمت توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل این بنیاد برگزار و خدمات ارائه‌شده به جامعه هدف بنیاد شهید، برای بازدیدکنندگان تشریح شد.

غمِ نان، روسیاهی حاجی‌فیروز و میراثی که حفظ می‌شود!

شاید در میان هجوم کارهای آخر سال از دیدن نشانه‌های بهاری غافل شویم، اما مشاهده «حاجی فیروز» در خیابان حتی در شرایطی که از هدف اصلی خود فاصله گرفته است، یک پیام بیشتر ندارد؛ نوروز در راه است!

دو شرط مهم در اجابت دعا

در آیه ۱۸۶ سوره بقره آمده است «وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنیّ‌ِ فَإِنیّ‌ِ قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ» هنگامی که بندگانم از تو سراغ مرا می‌گیرند، همانا من نزدیکم؛ دعای دعاکننده‌ای که مرا بخواند اجابت می‌کنم.

درگذشت فیلمنامه‌نویس برنده اسکار

«دیوید سیدلر» که بیشتر به خاطر نگارش فیلمنامه برنده اسکار فیلم «سخنرانی پادشاه» شناخته می‌شود، در سن ۸۶ سالگی درگذشت.

جایزه اصلی جشنواره سالونیکا به ایران رسید

فیلم «سیاره دزدیده‌شده من» جایزه الکساندر طلایی بهترین فیلم را از جشنواره بین‌المللی مستند سالونیکا در کشور یونان دریافت کرد.

یک گزارش رسمی از تئاتر در سال ۱۴۰۲

اداره کل هنرهای نمایشی در آماری که از وضعیت هنرمندان تئاتر و تولید و اجرای آثار نمایشی در کل کشور ارائه کرده، به مرور عملکرد یک‌ساله این اداره کل پرداخته است. 

ابوالفضل جلیلی سراغ «آب» می‌رود

ابوالفضل جلیلی برای فیلم جدیدش پروانه ساخت گرفت.

اقدام عجیب گروه راک انگلیسی با استفاده از صدای «بنان»!

فرض کنید که به عنوان یک ایرانی بلیت تهیه کرده و به کنسرت یکی از بهترین موسیقیدان‌های دنیا؛ یعنی «تام یورک» رفته‌اید. منتظر آغاز کنسرت هستید، اما یه یک‌باره وقتی که گروه در حال کوک سازهای خود است، صدا و زبانی آشنا به گوشتان می‌رسد؛ صدای آواز غلامحسین بنان آن هم در کنسرت گروه «اسمایل»!

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منتشر شد

هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با مشارکت استادان موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت دفتر موسیقی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

پیشنهادهایی برای خواندن:

یک روایت کمتر شنیده‌شده از سوگلی «محمد مصدق»

کشف آثار باستانی در اتاق زیر شیروانی

ماجرای فروریختن ۲۵ تُن مهمات جنگی بر سر دشمن

نقاشی‌هایی برای پناه بردن به جنگل

روایت یک اسیر ارتشی از ماه رمضان در عراق

غصه روزه گرفتن را نخورید؛ دعا کنید خدا کمک‌تان می‌کند

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک درگذشت، تغییراتی در صداوسیما و بازیگرانی که مجری شدند
  • جایزه جشنواره مادرید به بازیگر ««بَدَوی» رسید
  • جایزه جشنواره مادرید به بازیگر «بَدَوی» رسید
  • قهرمانی داور محروم مُچ‌اندازی در مسابقات کشوری!
  • نکات طلایی دارویی در ماه مبارک رمضان
  • «گپ‌ شب» مهمان نوروزی مخاطبان می‌شود/ گفت‌وگوهایی با چاشنی طنز
  • ثبت نام ۹۰ هزار نفر رشته در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
  • تئاتر رضوی پس از اختتامیه رها نمی‌شود/معرفی برترین‌ها به تئاترفجر
  • مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی در کردستان وجود ندارد
  • رقابت گروه‌های تئاتری در «عروسک‌خونه» تلویزیون شروع شد