Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@08:05:20 GMT

نخستین نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۹۲۰۰

نخستین نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی بخش خصوصی دولت سیزدهم اتاق بازرگانی ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت کنترل بخش خصوصی برای تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، علی اکبر حسینی محراب اظهار کرد: تفاوت قیمت اقلام ضروری که بعضا در مناطق مختلف وجود دارد از نگاه مردم یک هرج و مرج تلقی می‌شود. اصلاح این شرایط مستلزم تلاش و توانمندی مدیران بخش‌ها و برنامه‌ریزی مناسب تنظیم بازار است.

وی تاکید کرد: پیگیری تخصیص میزان بیشتر گوشت منجمد به استان و توزیع بخشی از آن در تعاونی کارمندان و اتحادیه‌های کارگری، بکارگیری شیفت‌های کاری بیشتر در کشتارگاه‌ها، افزایش گشت‌های نظارتی، حضور میدانی مدیران در سطح بازار و نظارت بر روند حمل و نقل، توزیع و فروش کالا و تسهیل موانعی که بر سر راه واردکنندگان کالا وجود دارد در تنظیم قیمت‌های بازار تاثیر دارد و باید در دستور کار باشد.

حسینی محراب اظهار کرد: حضور دولت در بازار کارکرد تنظیم کننده دارد و دولت به هیچ عنوان قصد ندارد شرکت‌های تعاونی روستایی یا شرکت‌های توزیع دام جای بخش خصوصی را بگیرد، اما باید بخش خصوصی با هدف رضایتمندی مردم کنترل شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: بر اساس گزارشات دریافتی، اقلام دارویی در سطح برخی شهر‌ها دچار کمبود شده و لازم است در ایام پیش رو نیاز داروخانه‌ها تامین شود.

دیگر خبرها

  • ۸ جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد
  • نخستین پرواز اراک به مشهد به زمین نشست
  • بررسی مشکلات بهره برداران معادن در آخرین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اردبیل
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس به ۲ بانک خصوصی
  • نحوه واگذاری خودروسازان چگونه خواهد بود؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک خصوصی
  • برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی
  • ضرورت کنترل بخش خصوصی برای تنظیم بازار
  • خراسان رضوی؛ در جایگاه نخست کارکردی شورا‌های گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کشور
  • حضور دولت ‌در بازار کارکرد تنظیم‌کننده دارد