Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که قرار بود نشست چهارجانبه‌ای در مسکو با حضور نمایندگان کشورهای روسیه، آمریکا، چین و پاکستان درباره وضعیت افغانستان برگزار شود، اما واشنگتن از حضور در این نشست کناره‌گیری کرد.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه گفت نمایندگان این کشور هفته جاری به مذاکرات درباره افغانستان که توسط روسیه برگزار می‌شود، ملحق نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، پرایس در این‌باره توضیح داد: «ما در مذاکرات مسکو شرکت نخواهیم کرد. گروه تروئیکا  پلاس، یک انجمن موثر و سازنده بود. ما مشتاقانه منتظر مشارکت در جلسه این گروه در آینده هستیم، اما در موقعیتی نیستیم که این هفته در نشست [طرح مسکو] شرکت کنیم».

در حال تکمیل...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات اپل برای استفاده از هوش مصنوعی گوگل در آیفون

اپل مشغول مذاکره برای استفاده از موتور هوش مصنوعی جمنای گوگل در آیفون است.

به گزارش ایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: اپل همچنین اخیرا با مایکروسافت هم مذاکرات مشابهی داشته و استفاده از مدل هوش مصنوعی این شرکت را بررسی کرده است.

اپل در راستای ساخت سیستم عامل iOS ۱۸ آیفون، در حال آماده سازی قابلیت‌های جدید بر مبنای مدل‌های هوش مصنوعی خود است اما به دنبال یک شریک برای تقویت ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد از جمله قابلیت تولید تصویر و نوشتن مقاله بر اساس دستورات ساده است.

طبق گزارش بلومبرگ، دو طرف هنوز درباره شرایط یا برند توافق هوش مصنوعی، تصمیمی نگرفته‌اند و اجرایی شدن این توافق هم نهایی نشده است. بعید به نظر می‌رسد توافقی تا ژوئن که زمان برگزاری کنفرانس سالانه طراحان اپل است، اعلام شود.

اپل در مقایسه با مایکروسافت و گوگل، در بکارگیری هوش مصنوعی مولد، کندتر بوده است. تیم کوک، مدیرعامل اپل، ماه گذشته اعلام کرد این شرکت قصد دارد امسال، جزئیات بیشتری از برنامه‌های خود برای بکارگیری هوش مصنوعی مولد در محصولاتش را فاش کند.

اپل و گوگل در حال حاضر قراردادی دارند که بر اساس آن، گوگل، موتور جستجوی پیش فرض در مرورگر وب سافاری اپل است. با این حال، این قرارداد زیر ذره‌بین رگولاتوری رفته و دولت فدرال آمریکا و ایالت‌های این کشور مدعی هستند گوگل خلاف قانون عمل کرده و میلیاردها دلار به اپل و سایر شرکای تجاری خود پرداخت کرده تا به عنوان موتور جستجوی پیش فرض، در گوشی‌ها و مرورگرها قرار بگیرد و از این طریق، باعث سرکوب رقابت شده است.

بر اساس گزارش رویترز، گوگل در ژانویه، با سامسونگ پیمان شراکت بست تا محصولات فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در تلفن‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مارک‌ میلی درباره خروج آمریکا از افغانستان
  • طالبان خواهان حضور در نشست شانگهای
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای استقرار آتش بس ۶ هفته‌ای در غزه
  • طالبان خواستار حمایت چین برای حضور در نشست شانگهای شد
  • مذاکرات اپل برای استفاده از هوش مصنوعی گوگل در آیفون
  • رقم دستمزد کارگران امشب مشخص می شود؟ | مذاکرات فشرده در جریان است
  • معرفی وابسته نظامی افغانستان در روسیه
  • گسترش روابط کابل-مسکو از همراهی دیپلماتیک تا همکاری نظامی
  • در دیدار میان گروه‌های مقاومت فلسطین با جنبش انصارالله چه گذشت؟
  • از آخرین دور مذاکرات ایران و آمریکا در مسقط چه می دانیم؟/ تلاش تهران و واشنگتن برای پرهیز از رویارویی مستقیم