Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یک جوان لوله کش انگلیسی که در نیوزیلند مشغول کار است بسیار خوش شانس بود که با وجود از دست دادن بخشی از جمجمه اش زنده ماند. «جاش استورِر» ۲۶ ساله پس از آنکه در یک کافی شاپ مورد حمله قرار گرفت به شدت زخمی شد. او پس از این حادثه بلافاصله به بیمارستانی در آوکلند منتقل شد.

پزشکان با بررسی سر این جوان به این نتیجه رسیدند که هیچ راهی جز برداشتن قسمتی از جمجمه برای کاهش فشار وارده به مغز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاش که اهل اسپوندان منطقه دربی شر انگلیس است، سه سال قبل و پس از پیداکردن شغلی در یک شرکت فاضلاب به نیوزیلند مهاجرت کرد.

پزشکان زنده ماندن جاش را که به مدت سه هفته در کما بود یک معجزه دانسته اند. طبق گزارش پلیس نیوزیلند یک مرد ۵۶ ساله به علت وارد کردن صدمه بدنی شدید به جاش بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت. خانواده جاش که ساکن انگلیس هستند به دلیل قوانین قرنطینه در نیوزیلند، اجازه ملاقات با فرزند خود را پیدا نکرده بودند.

سرانجام با اجازه دولت نیوزیلند آن‌ها با طی مسافت ۱۱ هزار و ۳۰۰ مایلی و ماندن در قرنطینه دو هفته‌ای در یک هتل توانستند با جاش ملاقات کنند. خانواده جاش خوشحالند که در روز تولد او این فرصت را پیدا کردند تا در کنار فرزندشان باشند./ باشگاه خبرنگاران

 

منبع: فردا

کلیدواژه: نجات معجزه آسا جوان انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • (ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • صحنه روبه‌رو شدن یک مرد با همسر خیانتکارش و مرد غریبه | ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز او را می‌کشم
  • این حیوان عجیب برای زنده ماندن باید در خواب هم غذا بخورد! (+عکس)