Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در مناطق مختلف استان خبر داد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین "علی چراغی پور" در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه های این هفته با شعار محوری " ما امت رسول الله (ص) هستیم " در سطح مناطق مختلف این استان برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اتحاد ، رمز پیروزی و اقتدار امت اسلامی بوده که باید با تأسی از سیره و روش انسان ساز رسول اکرم (ص) همواره مستحکم و همیشگی بماند.

چراغی پور اختلاف افکنی بین شیعه و سنی را یکی از اساسی ترین توطئه استکبار علیه مسلمانان عنوان کرد و افزود:   تنها راه نجات بشریت تمسک به سیره پیامبر خداست و امت اسلامی باید در مقابل آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی متحد شوند و در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی برگزاری جشن های میلاد پیامبر در بقاع شاخص، نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع ایجاد فتنه و تفرقه بین مسلمانان توسط نظام استکباری ، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری ، بهره گیری از ظرفیت برنامه آموزشی شاد برای مشارکت دانش آموزان و والدین و  استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی و تبلیغات محیطی را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد. 

چراغی‌پور از برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت شخصیت پیامبر (ص) به عنوان الگوی اخلاق و مهربانی برای مقاطع مختلف تحصیلی در برنامه آموزشی شاد خبر داد و گفت:  از برگزیدگان مسابقات در روز ١٣ آبان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی عصرپنجشنبه در ستاد دهه کرامت بیان داشت: همه برنامه‌های که هر سال در دهه کرامت اجرا می‌شوند مقدمه‌ای برای کرامت انسانی است.

وی با اشاره به اینکه کرامت که بزرگواری است در مقابل دنائت که پستی است، قرار دارد و نامگذاری هفته‌ای به نام دهه کرامت، حالت سمبولیک دارد، افزود: برگزاری همه برنامه‌ها در دهه کرامت برای این است که تابلوی کرامت نوع بشر پر رنگ تر شود.

به گفته وی خداوند کرامت را در وجود بشر قرار داده است و باید تلاش کنیم تا این بزرگواری را در خود حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دنیا از جمله نعمت‌های الهی است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دهه کرامت از موضوع‌های فرهنگی است، تصریح کرد: پست ترین انسان‌ها کسی است که برای پرستش مال، شهرت و…اقدام کرده است و تا این فرهنگ در جامعه اصلاح نشود، اصلاح بشر امکان پذیر نیست.

وی متذکر شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که مخاطب این برنامه‌ها بفهمد که کرامت برای انسان است.

وی تاکید کرد: برگزاری صرف برنامه‌های در دهه کرامت شایسته این دهه نیست، بلکه ارزش آن زمانی است که از این طریق مفاهیم و فرهنگ به مردم منتقل شود.

کد خبر 6082110

دیگر خبرها

  • مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • شهرک سینمایی نور