Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@18:30:07 GMT

پدر آمریکایی با سنگ جان پسر ۱۵ ساله خود را گرفت!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۹۳۱۰

پدر آمریکایی با سنگ جان پسر ۱۵ ساله خود را گرفت!

 در شرایطی که خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همواره خبرساز است این بار در ایالت آرکانزاس حداقل سه نفر در نتیجه خشونت‌ها با سلاح سرد و گرم کشته شده‌اند.

مقام‌های آمریکایی از «فورت اسمیت» ایالت آرکانزاس خبر دادند، حداقل سه نفر شامل یک نوجوان ۱۵ ساله در خشونت‌ها در این شهر کشته شده و یک مامور پلیس هم زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، اداره پلیس فورت اسمیت اعلام کرد که حداقل سه نفر در بلوک ۲۸۰۰ خیابان «تیلس» این شهر کشته شدند.

بنا بر اعلام این اداره، یک مامور پلیس برای دفاع از خود در برابر حملات با چاقو توسط یک ضارب از سلاح استفاده کرد و او را کشت.

اداره پلیس فورت اسمیت گفته که این مامور از ناحیه سر و گردن زخمی شده و اکنون در بیمارستان در حال عمل جراحی به منظور مداوای جراحات است.

«دنی بیکر» رئیس پلیس فورت اسمیت در جمع خبرنگاران اعلام کرد، مامور پلیس این اداره بعد از دریافت گزارشی مبنی بر درگیری خود را به صحنه رساند و مشاهده کرد که ضارب در حال درگیری با پسر ۱۵ ساله خودش است.

به گفته دنی بیکر، فرد ضارب با ضربات سنگ به سر پسر نوجوانش او کشت و با ضربات چاقو به گردن و گلوی مامور پلیس با او گلاویز شده بود.

به گفته پلیس آمریکا، نوجوان ۱۵ ساله بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد و ماموران پلیس در یک خانه در نزدیکی محل درگیری در فورت اسمیت، جسد بی جان یک زن ۴۲ ساله را پیدا کردند که او نیز با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود.

مقام‌های پلیس فورت اسمیت از آغاز تحقیقات خبر دادند اما درباره عامل یا عوامل قتل‌ نوجوان ۱۵ ساله، زن ۴۲ ساله، انگیزه احتمالی این قتل‌ها و ارتباط احتمالی آنها با هم اظهارنظری نکرده‌اند./ فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: سنگ پدر آمریکایی پسر ۱۵ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ محمود حافظی گفت: با تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی با عنوان مامور یکی از ارگان‌های دولتی با در دست داشتن بی‌سیم، قصد اخاذی از متصدی یک واحد صنفی در محدوده بلوار شهید بهشتی شهر رشت را داشته و با توجه به مشکوک شدن کسبه، این فرد از محل فرار کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پس از اقدامات فنی ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد، متهم مورد نظر شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد، افزود: از این متهم ۴۶ ساله یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از شهروندان خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • افراد مسلح در غرب پاکستان ۷ مامور گمرک را کشتند
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • تیراندازی در غرب پاکستان/ ۷ مامور گمرک کشته شدند
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران