Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دوستی دوشنبه شب با صدور پیامی ضمن فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و تبریک هفته وحدت افزود: اتحاد امت اسلامی حول محور دین مبین اسلام، ایمان و اعتقاد به خداوند متعال، آموزه‌های نورانی قرآن کریم و حضرت محمد رسول‌الله (ص) همواره از اصول بسیار مهم و مورد تاکید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان منادی و پرچمدار وحدت امت اسلامی در راستای سربلندی هرچه بیشتر مسلمانان سراسر عالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن فرارسیدن ایام خجسته سالروز ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) که به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است را به تمامی مسلمانان به ویژه ملت مسلمان ایران اسلامی و اقشار مختلف مردم استان هرمزگان تبریک گفت و برای همگان در راستای تقویت وحدت امت اسلامی، آرزوی توفیق کرد.

دوازدهم ربیع الاول برابر با ۲۷ مهرماه ، سالروز میلاد پیامبر بزرگوار اسلام به روایت اهل سنت و هفدهم ربیع الاول برابر با دوم آبان ماه سالروز میلاد آن حضرت به روایت شیعیان است و بین این دو تاریخ، هفته وحدت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان ولادت حضرت محمد هفته وحدت هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان ولادت حضرت محمد هفته وحدت استانداری هرمزگان ولادت حضرت محمد هفته وحدت هرمزگان حضرت محمد هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: در این مراسم افراد و یگان‌های منتخب دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان از جمله بسیج و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز رژه می‌روند.
امیردریادار دوم جلیل مقم افزود: تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش هم تا دقایقی دیگر پیشاپیش دیگر یگان‌ها رژه را آغاز می‌کنند، پس از آن گروهان‌هایی از سه نیروی دیگر ارتش و در ترکیب بعد یگان‌های منتخب نیروی دریایی و پدافند سپاه و نیروی انتظامی در مراسم رژه شرکت می‌کنند.
وی گفت: نیرو و پدافند هوایی نیز در رژه یگان‌ها شماری از موشک ها، رادار‌ها و خودرو‌های نظامی را از مقابل جایگاه عبور می‌دهند.

بیشتربخوانید: برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان
امیردریادار دوم مقدم افزود: در پایان نیز یگان‌های محمول نیروی دریایی ارتش برخی از ادوات و تجهیزات مدرن دفاع دریایی را به نمایش می‌گذارند.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • نیروهای مسلح درسی فراموش‌نشدنی به اسرائیل دادند
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"