Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور کار بسیار خوبی است و از این طریق مسئولان بهتر می‌توانند در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

وی افزود: اما آنچه که مهم است اجرایی شدن تصمیمات و وعده‌های داده شده در سفرهای استانی است که باید تصمیمات متخذه در این سفرها در کمترین زمان اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر فاصله اجرای این تصمیمات با زمان اتخاذ آن زیاد شود، ممکن است موجبات بدبینی مردم به دولت را فراهم آورد و لذا تاکید می‌کنم زمینه برای اجرای این تصمیمات از جمله تخصیص اعتبارات و... فراهم شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی کمک می‌کند دولتمردان بیشتر با مشکلات مردم آشنا شوند و این آشنایی بهتر و بیشتر در اتخاذ تصمیمات دقیق‌تر برای حل مشکلات دولتمردان را یاری می‌کند.

وی در پایان گفت: باید برای سفر رئیس جمهور به هر استان کارگروهی تشکیل و مشکلات مطرح شده و تصمیمات اتخاذشده در آن سفر را جمع بندی کند و در مورد اجرای این تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده را مورد پیگیری قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور کرمان سفرهای استانی سفرهای استانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد سمنان شد

هواپیمای حامل رئیس‌جمهور، اعضای کابینه سیزدهم و هیئت همراه، لحظاتی قبل در فرودگاه شهدای سمنان به زمین نشست.

به گزارش مهر، دومین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم لحظاتی قبل با حضور حجت الاسلام رئیسی در فرودگاه سمنان و در حالی آغاز شد که اعضای کابینه، وزرا و هیأت همراه نیز در این سفر حضور دارند.

در بدو ورود رئیس جمهور به استان سمنان، حجت الاسلام مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به استقبال حجت الاسلام رئیسی و هیأت همراه رفتند.

قرار است حجت الاسلام رئیسی چند کلامی را در بدو ورود به فرودگاه سمنان برای مردم این استان بیان کرده و سپس برای افتتاح طرح‌های توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان فرودگاه مرکز استان را ترک کند وی همچنین در جمع مردم سمنان در مسجد امام خمینی (ره) سخنرانی خواهد کرد.

جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد و بازگشت آن‌ها به تولید، جشن تحویل زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن ویژه قانون جوانی و حمایت از خانواده، بازدید از چند طرح اقتصادی و شورای اداری، دیدار مردمی و… در زمره برنامه‌های رئیس جمهور در استان سمنان است.

وزرای معین سفر دوم استانی رئیس جمهور نیز عازم شهرستان‌های مختلف استان سمنان خواهند شد تا شورای اداری مشترکی در تمام هشت شهرستان استان برگزار شود.

بعد از ظهر قرار است رئیس جمهور فرودگاه سمنان را ترک و در فرودگاه شاهرود ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان را داشته باشد. وی قرار است بعد از ظهر امروز در استادیوم تختی شاهرود سخنرانی کند.

این دومین سفر استانی رئیسی در مقام رئیس جمهور ایران اسلامی به استان سمنان است. سفر اول وی آبان ماه ۱۴۰۰ رقم خورد.

 

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود