Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، دکتر علیرضا مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: تعمیر و بازسازی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دستجرد سفلی از توابع الموت غربی آغاز شده است.

دکتر مهرعلیان به همراه دکتر ترخان معاون فنی و منیر السادات سجادی کارشناس مسئول واحد گسترش شبکه مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در بازدید از پروژه بازسازی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دستجرد سفلی گفت: پیرو سفر نمایندگان مجلس به منطقه الموت غربی و بررسی مشکلات منطقه برای بالا بردن سطح دسترسی مردم روستایی به خدمات پزشکی، بازسازی مرکز خدمات جامع سلامت دستجرد سفلی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال آغاز شده و قرار است این پروژه طی یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با پیش بینی‌های انجام شده از این پس جمعیت این بخش به پزشک عمومی و تیم سلامت دسترسی خواهند یافت.

انتهای پیام/ح



منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز بهداشت تعمیر و بازسازی سلامت روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ ۶۶ کد برای مراکز جامع سنجش نوآموزان خراسان رضوی

رئیس آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: دریافت ۶۶ کد برای مراکز جامع سنجش خراسان رضوی، به کارگیری ۳۴۱ نفر  نیروی انسانی، جذب ۴۲ نیروی کاردرمانی و گفتاردرمانی  برای اولین بار انجام می‌شود. - اخبار استانها -

جواد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد گفت: در راستای اجرای مصوبه سی و چهارمین جلسه شورای آموزش وپرورش استثنائی "مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری به "مراکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی و تربیتی"ارتقایافت و این مراکز علاوه بر سنجش به ارائه خدمات تخصصی آموزشی، توانبخشی و مداخله بهنگام می‌پردازند.

وی افزود: اخذ 66 کد برای مراکز جامع سنجش، بکارگیری 341 نفر  نیروی انسانی، جذب 42نیروی کاردرمانی و گفتاردرمانی  برای اولین بار و بعد از دو دهه، برگزاری دوره‌های تخصصی و تکمیلی ویژه آموزگاران و مدیران مراکز جامع 51434نفرساعت، توانمندسازی معلمین مدارس عادی در راستای طرح شهید همت وطرح مهراد با همکاری معاون آموزش ابتدایی و آموزش 53درصد آموزگاران استان جهت انجام مداخلات سطح یک از اقدامات صورت گرفته در راستای برنامه ملی سنجش بود.

روحانی پوشش نوآموزان پیش دبستانی1و2 (4تا6سال)، بررسی شایستگی‌های حرکتی،تمام الکترونیکی شدن خدمات با نوبت‌گیری والدین در سامانه my.medu.ir ،تجمیع تمام سامانه‌ها در سایت دولت، نوبت‌گیری بدون ثبت سیدا و لینک شدن سامانه سیدا با سامانه سنجش را از تحولات ایجاد شده در برنامه ملی سنجش عنوان کرد.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی بیان کرد: فرایند سنجش از سوم آبان ماه سال 1402  شروع شده و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت  و تاکنون 87725 نفر مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

روحانی گفت: برای تسریع فرایند سنجش  66 مرکز با بیش از 341 همکار فعال است و  24 مرکز در شهرستان های مشهد، نیشابور، سبزوار، تربت جام ، قوچان و تایباد در دو نوبت صبح و عصر فعال شده اند تا فرایند سنجش تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد.

روحانی افزود: با توجه به اهداف مراکز جامع و اهمیت انجام فرایند سنجش، تشخیص و مداخله به هنگام،  نیاز است فضای مناسب برای این مراکز در نظر گرفته شود که با توجه به پهناوری استان، 11 مرکز جامع سنجش دیگر نیز در نواحی محتلف مورد نیاز است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بازسازی منزل با حداقل هزینه؛ راهنمای جامع و کاربردی
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • پلتفرم جامع خدمات برای دانش‌بنیان‌ها به‌زودی ایجاد می‌شود
  • ایجاد سکوی جامع خدمات حمایتی برای دانش‌بنیان‌ها
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • اخذ ۶۶ کد برای مراکز جامع سنجش نوآموزان خراسان رضوی
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی