Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل بازرسی لرستان گفت:بیشترین شکایات مردم استان مربوط به شهرداری‌ها و کمیسیون ماده ۱۰۰ بوده است.

 سعید رازانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تجاوز به اراضی ملی و دولتی مرتبا پیگیر بوده و جلساتی با راه و شهرسازی، مدیریت امور اراضی، جهاد کشاورزی، شهرداری‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزارشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در مواردی سهل‌انگاری مدیر و مدیرانی سبب شده اراضی از بین برود که اداره کل بازرسی ورود و با خاطیان برخورد کرده است.

مدیرکل بازرسی لرستان در خصوص وضعیت استخدام‌ها رد برخی دستگاه‌های دولتی استان، گفت: پرونده این موضوع در حال رسیدگی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

رازانی با اشاره به بیشترین شکایات مردمی به بازرسی لرستان، بیان کرد:  بیشترین شکایات مردمی در خصوص شهرداری‌ها، نقض قوانین و مقررات، کمیسیون ماده ۱۰۰ و... بوده است.

وی در خصوص حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی عنوان کرد:  بانک‌های استان به نحوی اقدام نکنند که منجر به تعطیلی واحد تولیدی شود.

مدیرکل بازرسی لرستان اظهار کرد: پروژه‌های عام‌المنفعه را پیگیری می‌کنیم تا منتج به نتیجه شود و نفع آن به مردم برسد.

رازانی در مورد تعیین تکلیف کالاهای موجود در سازمان اموال تملیکی گفت: این کالاها باید تعیین تکلیف شوند که بازرسی کل یکی از همکاران را برای پیگیری و تعیین تکلیف معرفی کرده است تا کالاهای موجود در انبارها را مشخص کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سعید رازانی سازمان اموال تملیکی بازرسی و نظارت سازمان بازرسی بیشترین شکایات بازرسی لرستان شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده

رییس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است.

به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی اظهار داشت: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رئیس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • نرخ کرایه تاکسی در شیراز تعیین شد
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است