Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از تیم‌های مدعی و پرمهره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد امسال، تیم سهند ارس است که برای نخستین بار وارد عرصه لیگ شده و در این رشته تیمداری می‌کند. مربیگری و هدایت این تیم بر عهده علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک است و جمعی از آزادکاران عنواندار و با انگیزه نیز قرار است با دوبنده این تیم به زودی در لیگ به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا ساجد برازنده مدیرعامل باشگاه سهند ارس در خصوص هدفش از تیمداری در پیکارهای لیگ برتر کشتی به خبرنگار مهر گفت: ما در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ کشتی‌گیران فراوانی داشتیم که می‌توانستند در قالب تیم‌های ملی حضور یابند و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. طبیعتاً تهران هم سهم بسزایی از این پتانسیل ارزشمند داشت و در کنار دیگر استان‌های کشتی خیز، حرف اول را در تأمین کشتی‌گیران تیم‌های ملی می‌زد. اما متأسفانه چند سالی است این روند متوقف و کمرنگ شده و ما هم اکنون شاهد آن هستیم که پایتخت سهم چندانی در نفرات تیم ملی ندارد.

وی تصریح کرد: همین موضوع بهترین دلیل برای حضور ما در عرصه کشتی شد تا با توجه به لزوم خدمت به کشتی وارد گود شدیم. بدیهی است ابتدا باید با سرمایه گذاری در این عرصه استارت می‌زدیم که این کار انجام شد و حالا امیدوارم در آینده هم بتوانیم با حمایت از کشتی‌گیران در این مسیر گام‌های مؤثری برداریم.

برازنده ادامه داد: البته بحث سرمایه گذاری و حضور ما در عرصه کشتی، تنها به تیمداری در رقابت‌های لیگ برتر محدود نمی‌شود و ما در نظر داریم به زودی یک آکادمی کشتی نیز راه اندازی کنیم. هدف ما خدمت به کشتی است و به هیچ عنوان به دنبال کارهای تبلیغاتی نیستیم که مطمئناً این موضوع را در لیگ برتر اثبات خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار داشت: کشتی، ورزش اول و ملی ماست و همواره باعث افتخار ما در میادین جهانی و المپیک شده است. به عنوان مثال چندی پیش شاهد بودیم دلیرمردان کشتی ایران در رقابت‌های جهانی نروژ خوش درخشیدند و بارها پرچم ایران را بر قله افتخار به اهتزار در آوردند. به همین دلیل ما هم وارد میدان شدیم تا با حضور در لیگ سهم کوچکی در رشد و ارتقای کشتی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ترکیب تیم کشتی آزاد سهند ارس برای حضور در لیگ برتر امسال را علیرضا کریمی، عزت‌الله اکبری، علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، مصطفی حسین‌خانی، محمد نخودی، امین طاهری، حسین شهبازی، محمد رمضان‌پور، مهدی هاشمی، ایمان صادقی، امیر حسین مقصودی، امیرحسین حسینی، رضا هاشمی، محمد نژادجوان، محمد نامجومطلق، محمد زمانی، دانیال شریعتی و امیرعلی آذرپیرا تشکیل می‌دهند.

لیگ کشتی آزاد با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۴ تیمی و ۲ گروه ۳ تیمی به شرح زیر برگزار خواهد شد:

گروه الف: سهند ارس – آکادمی کشتی نادری خادم و هیأت کشتی لرستان

گروه ب: صنایع مازندران – ستارگان ساری- خراسان جنوبی- مقاومت تهران

گروه ج: دانشگاه آزاد اسلامی- شهید صدرزاده- فرم دمای اراک- جوانان البرز

گروه د: فولادین ذوب آمل – پاس ناجا- آلومینیوم حکمتی

کد خبر 5330996 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد لیگ کشتی علیرضا رضایی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال الهلال عربستان تکواندو حمید سجادی یحیی گل محمدی لیگ برتر بسکتبال کشتی آزاد لیگ کشتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی عصر پنج شنبه در جلسه پدافند غیرعامل که با حضور مدیران ادارات در فرمانداری بیجار برگزار شد، اظهار کرد: ما رسماً در یک جنگ تمام عیار با دشمن قرار داریم و کار به جایی رسید که برای مقابله با دشمنان از جنگ افزار استفاده کردیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: تسلیحات استفاده شده در این عملیات از تسلیحات پیشرفته ما نبود و از موشک‌های نقطه زن استفاده شده بود که موجب شکست دشمنان و اقتدار ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی چه میزان اقتدار دارد و در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

رضایی بر لزوم توجه به زیر ساخت‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: لازم است نسبت به تکمیل زیر ساخت‌ها و حفظ آنها تلاش لازم را داشته باشیم چرا که دشمن به دنبال این است به نقاط ضعف ما حمله کند.

وی لازمه مقابله با دشمن را داشتن بصیرت و آگاهی خواند و گفت: ما باید با آگاهی در مقابل این مهم بایستیم.

رضایی ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های ما پیوست پدافند غیرعامل ندارد و باید این مهم در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل در کردستان عنوان کرد: همواره باید هوشیار باشیم و راه‌هایی را که دشمن ممکن است از طریق آن وارد شود و ضربه‌ای وارد کند را شناسایی و بر طرف کنیم.

وی گفت: در بحث آموزش دوره‌های تخصصی و عمومی را می‌توانیم برگزار کنیم تا مدیران با این مهم آشنا شوند.

محمد رضایی تاکید کرد: زمان برداشت گندم نزدیک است و باید در خصوص وارد کردن آرد با کیفیت توجه لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: رزمایش سال گذشته بسیار خوب بود و این رزمایش‌ها باید در تمامی حوزه‌ها ادامه داشته باشد تا نقاط ضعف بررسی و برطرف شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل در کردستان اضافه کرد: در سال گذشته ۱۵ مکان bts در سطح استان نصب شد و در نقاط مورد نیاز این شهرستان نیز این مهم نصب خواهد شد.

محمد رضایی عنوان کرد: یکی از انبارهای استراتژیک سوخت استان کردستان در بیجار است و تا ۱۰ درصد انبار ظرفیت استان را می‌تواند در خود جای دهد و می‌تواند مشکل نبود سوخت را برطرف کند.

وی گفت: به هیچ عنوان امکان واگذاری انبار سوخت بیجار را نخواهیم داد و از این ظرفیت مهم استفاده خواهیم کرد تا استفاده بهینه از این مهم را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: توقع داریم صنوف آزاردهنده به خارج شهر منتقل تا آرامش روانی جامعه حفظ شود و شهرک این واحدهای صنفی راه اندازی شود.

کد خبر 6088749

دیگر خبرها

  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن