Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:04:54 GMT

پیش بینی بورس امروز سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۹۹۲۱

به گزارش بورس تابناک، بازار دیروز هم چندان چنگی به دل نزد و شاخص کل تقریبا بدون تغییر و شاخص کل هموزن با قرمزپوشی بازار دیروز را به پایان رساند. قبل از آنکه پیش بینی بورس  ارائه شود باید گفت شاخص کل با افزایش ۸۵۳ واحدی معادل مثبت ۰.۰۶ درصد به سطح یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۶۳ واحد بسنده کرد و شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۴۳۴۷ واحدی معادل منفی ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۹ درصدی به سطح ۳۹۳ هزار و ۹۶۳ واحدی تنزل کرد.  

ارزش معاملات بورس به ۵۶ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال رسید و  همچنان خروج پول حقیقی را در بازار شاهد هستین و امروز نیز حقیقی‌ها ۶۱۱ میلیارد تومان دیگر از بورس خارج کردند. 

پیش بینی بورس سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰

مریم محبی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: کاهش مجدد حجم معاملات نسبت به روز قبل و کاهش تعداد نماد‌های مثبت از ۹۵ نماد به ۸۷ نماد نشان از ادامه دار بودن سردرگمی بازار و هیجان سرمایه گذاران است. وی ادامه داد: جذاب‌تر شدن بازار رمزارز‌ها و کاهش قیمت دلار نیز باعث شده است تا سهامداران خرد میل و رغبتی به بازار بورس نداشته باشند و این روند کاهشی میتواند در روز‌های آتی ادامه دار باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در انتها گفت: دریافت سیگنال‌های مثبتی، چون ورود پول جدید به بورس، کاهش میزان فروش اوراق در بورس و ... می‌تواند در مثبت شدن بازار موثر باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی پیش بینی بورس شاخص کل بورس ارزش معاملات ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

به گزارش مهر، روز گذشته (۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه، فعالیت شرکت‌های بورسی را از این مالیات معاف کرد که این مساله موجب رشد شاخص کل در آغاز معاملات روز چهارشنبه شد.

کد خبر 6087226 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار