Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@13:15:18 GMT

آموزش «داشبوردسازی در نرم‌افزار اکسل»

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۹۹۳۷

آموزش «داشبوردسازی در نرم‌افزار اکسل»

انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی صنایع و مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد دوره آموزش داشبوردسازی در نرم‌افزار اکسل (excel) را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس احسان ظاهری ـ کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، طی ۲۴ ساعت روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برپا می‌شود و شروع آن از ۲۹ مهر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشبوردسازی مدیریتی و داشبوردسازی پیشرفته سرفصل‌های این دوره است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس https://yek.link/iefum مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @iefum۱۴ پیام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرم افزار اکسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بازدید بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی و بازدیدکننده از باغ نشاط لار

محمدابراهیم کیان گفت: در‌های این مجموعه تاریخی ۴ سال به روی گردشگران بسته بود که به دستور و پیگیری‌های مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس مبنی بر رفع مشکلات مجموعه، مرمت بنا و موزه همچنین افزایش ساعت بازدید شاهد گشایش این باغ در نوروز امسال هستیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لارستان به استقبال گسترده مسافران نورزی و بازدیدکنندگان از این مکان تاریخی و طبیعی شهرستان اشاره کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ساعت بازدید از این باغ از ساعت ۹ تا ۲۳ است که هم‌زمان آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۱۵ هزار مسافر نورزی و بازدیدکننده از این محل دیدن کردند.

کیان در ادامه به اجرای برنامه نوروز گاه در این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: این مراسم هم مورد استقبال گردشگران قرار گرفت که در قالب آن شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و رسوم قدیمی و سنتی شهرستان همچنین برپایی غرفه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی هستیم که برنامه‌های اجراشده با همکاری شورای شهر، شهرداری و انجمن دوستداران میراث فرهنگی شهرستان برگزار شد.

او در خصوص اجرای رسم بابشو در ایام نوروز نیز گفت: بابشو یکی از رسوم قدیمی شهرستان است که در اولین عید ازدواج زوج‌ها؛ از طرف خانواده عروس؛ برای دخترشان عیدی که شامل: لباس؛ قطعه‌ای طلا و شیرینی‌های لاری مثل: قتلمه زیگرو دل برو بفه شکری نان شیرین و... به خانه داماد ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عمارت به یادگار مانده از زمان قاجار در پایتخت
  • عروسی دختر شاه اینجا برگزار شد!
  • پیام استفاده از صنایع دستی در دکور سخنرانی رهبر انقلاب
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • برج «طغرل» ؛ قدیمی ترین برج تهران مسافران را فرا می خواند
  • نرم‌افزار سوء نقش نظارتی مردم را پررنگ می‌کند
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • بازدید بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی و بازدیدکننده از باغ نشاط لار
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  •  بازدید بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی و بازدیدکننده از باغ نشاط لار