Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: کاروان کالاهای اهدایی مردم اندیمشک برای کمک به مردم مناطق زلزله زدگان اندیکا ارسال شد. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک با اشاره به کمک‌های مردمی شهروندان اندیمشک به مردم زلزله زده‌ی اندیکا اظهار داشت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پایگاه‌های بسیج محلات و ادارات با تلاش گروه‌های بسیج صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده شامل آب معدنی، آرد، برنج ، وسایل گرمایشی ، مواد غذایی و خشکبار به همت مردم و مسئولین شهرستانی در قالب قرارگاه امام حسن(ع) تهیه و توسط ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ساماندهی و به مناطق زلزله زده اندیکا ارسال شدند.

اختصاص 150 میلیون تسهیلات بلاعوض به زلزله‌زدگان اندیکاگزارش تسنیم از مصائب زلزله‌زدگان در اندیکا/ مردم روستاهای منطقه آواره شده‌اند/ زلزله همه منازل را تخریب کرد + فیلمهلال احمر خوزستان به بیش از 5 هزار زلزله زده اندیکایی خدمات‌رسانی می‌کنند + تصویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با تاکید بر اینکه دغدغه آسان‌تر شدن زندگی مردم در این شرایط را داریم، افزود: امیدوارم با ارسال شدن برخی کمک‌های سپاه و بسیج شاهد گره‌گشایی از مشکلات مردم باشیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم سپاه و بسیج بتوانند با این کمک‌ها تا حدودی باری از مشکلات مردم بردارند و گره‌گشایی شود و زندگی مردم زلزله زده‌ی اندیکا آسان شود.

انتهای پیام/341/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله زدگان زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز در همایش استانی هفته ملی سلامت در مازندران مردمی‌سازی سلامت را گامی در جهت برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند.

رضا صفری شعار هفته سلامت را سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده شهری در ساتان مصداق بارز این شعار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر است.

صفری با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقاء ببخشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • ببینید | غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم مقابل چشم مردم!