Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۶ هزار تن برنج به مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس وارد شده است.

به گزارش قدس آنلاین، مسعود دشوارگر صبح امروز با بیان اینکه از این میزان تا کنون ۱۰۷ هزار تن برنج از این بندر ترخیص و به سراسر کشور فرستاده شده است، افزود: اکنون حدود ۲۰ هزار تن برنج در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس در حال ترخیص و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این برنج‌ها در کوتاهترین زمان به انبارهای استراتژیک کالاهای کشور فرستاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز یک کشتی حامل ۳۰ هزار تن روغن خام خوراکی در بندر شهیدرجایی بندرعباس پهلو گرفته و محموله آن در حال تخلیه است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان با بیان اینکه تخلیه این کشتی تا چهار روز آینده به پایان می‌رسد، تصریح کرد: روزانه روغن خام خوراکی با تانکر به ۳۵ کارخانه فرآوری روغن در سراسر کشور ارسال می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۶۰ هزار تن روغن خام خوراکی با ۱۵ فروند کشتی به این بندر وارد شده که ۳۱۰ هزار تن آن ترخیص شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ کشتی حامل کالای اساسی نیز تا دو هفته آینده به مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس وارد شده است، عنوان کرد: همه امکانات و تجهیزات این بندر برای ترخیص سریع کالاهای اساسی فراهم شده است.

دشوارگر با بیان اینکه کالاهای اساسی به صورت ۲۴ ساعته از طریق ریلی و کامیون به سراسر کشور فرستاده می‌شود، اظهار کرد: در ۶ ماه نخست امسال بیش از یک میلیون و ۵۵۶ هزار تن کالای اساسی به بندر شهیدرجایی بندرعباس وارد شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روغن نباتی، برنج، شکر، گندم و نهاده‌های دامی از جمله کالاهای اساسی است که این بندر وارد شده است، بیان کرد: بندر شهیدرجایی بندرعباس رتبه دوم واردات کالای اساسی در کشور را دارد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کالای اساسی شهیدرجایی بندرعباس وارد شده کالای اساسی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان

ایسنا/خوزستان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، بیش از ۲۳۰ تن اقلام ضروری در این شهرستان تامین شده و در حال توزیع است.

علی شکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از جمله اقلامی که برای توزیع در این شهرستان تامین شده می‌توان به ۸۸ تن برنج دانه بلند هندی، ۱۶ تن برنج تایلندی، ۹۶ تن شکر خانوار، ۱۰ تن شکر صنف و صنعت، ۱۹ تن مرغ منجمد و ۶ تن گوشت منجمد گوساله اشاره کرد.

وی افزود:  این اقلام با هدف کنترل قیمت در بازار در ۴ واحد صنفی این شهرستان توزیع مردمی شده است.

شکاری مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار را تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی برشمرد و اظهار کرد: به منظور مقابله با گران فروشی و احتکار اقلام و کالاهای اساسی، بازدید از فروشگاه‌های مرتبط توسط بازرسین این مدیریت به صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان بیان کرد: رصد و کنترل به تنهایی نمی‌تواند مانعی برای گرانی در بازار باشد بلکه تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار نیز از موارد ضروری برای کنترل قیمت در بازار محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  بارگیری بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان در نوروز امسال
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • کالا‌هایی که با خروج ۱۶ میلیارد دلار به نرخ ۲۸۵۰۰ وارد کشور شدند/ ۲۲۹ میلیون دلار برای واردات چای علی‌رغم حواشی دبش!
  • ۱۶ میلیارد دلار کالای اساسی وارد کشور شد
  • واردات ۱۶ میلیارد دلار کالای اساسی در ۱۴۰۲
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق