Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی، گزارش شور دوم کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه نمایندگان با ۲۰۳ رای موافق با ارجاع این گزارش به کمیسیون صنایع و معادن برای اصلاحات بیشتر موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی پیش از رای گیری در این باره گفت: طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار دو شوری شده بود منتها با تغییر دولت، نظر دولت آن است که درباره این طرح اظهار نظر و نظرات خود را اعلام کند.

وی افزود: بررسی این گزارش زمان زیادی به خود اختصاص داده است و پس از صحبت با همکاران کمیسیون صنایع و معادن مجلس مقرر شد این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون بازگشته تا وزیر صنعت، معدن و تجارت و دولت سیزدهم هم نظرات اصلاحی خود را در این باره اعلام کند تا به شکل جامع‌تری در صحن علنی مطرح شود.

متن کامل گزارش ارجاعی را اینجا ببینید.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن فولاد مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن فولاد مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن فولاد مجلس یازدهم کمیسیون صنایع و معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس قرار گرفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۱۹۶تن از نمایندگان آغاز شد.

نمایندگان در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت، طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و افزایش سلاح‌های مشمول قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مجازات اسلامی و ادامه رسیدگی را بررسی می‌کنند.

گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

پیش از آغاز دستور جلسه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش گفت: روز ارتش را به همه غیورمردان جمهوری اسلامی ایران اعم از نیروی دریایی، هوایی و پدافند هوایی ارتش به ویژه رزمندگان عزیز نیروی زمینی در نقاط مرزی عرض تبریک و تهنیت دارم.

۲۹ فروردین در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستورکار امروز مجلس
  • زنجیره ارزش حوزه معادن آذربایجان‌غربی توسعه می‌یابد
  • اشتغال زایی، اولین آورده توسعه معادن کوچک برای اقتصاد