Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع وابسته به کمیساریای عالی انتخابات عراق از پایان مهلت سه روزه دریافت شکایات به نتایج انتخابات تا پایان وقت امروز سه شنبه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کمیساریای عالی انتخابات عراق به تعداد شکایاتی که به نتایج انتخابات شده است، اشاره کرد.

«مهند مصطفی» عضو تیم رسانه‌ای کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرد که مهلت ارسال شکایات امروز سه شنبه تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ما تاکنون بیش ا ز1250 شکایت دریافت کرده‌ایم. ما شکایاتی که همراه با شواهد و مدرک باشد را بررسی می‌کنیم و آنرا با آنچه نزد کمیساریا است، تطابق می‌دهیم و سپس به شورای کمیسران ارجاع و از آنجا به هیئت قضایی ارجاع داده خواهد شد.

وی درباره شمارش آراء هم گفت که شمارش فقط شامل صندوق‌هایی است که شکایت و اعتراض درباره آنها وجود دارد. بازشماری کل آراء به تصمیم دادگاه فدرال نیاز دارد.

وی گفت: در روز رای گیری 58 شکایت از مجموع 55041 مرکز رای گیری داشتیم که شمار ناچیزی است و گواهی بر شفافیت روند انتخابات است!

کمیساریای انتخابات عراق: امکان شمارش مجدد آرا نیستادامه اعتراضات به نتایج انتخابات عراق برای دومین روز متوالیانتخابات عراق| فرصت سه روزه برای دریافت شکایت‌ها/ دیدار چهره‌های سیاسی برای ائتلاف‌های انتخاباتینتایج انتخابات عراق اعلام شد/ صدر همچنان در صدرچه کسانی در انتخابات عراق پیروز شدند؟

 

این در حالی است که روز گذشته کمیساریا اعلام کرد ظرف مدت 20 روز به شکایات رسیدگی می‌شود و اسامی نمایندگان اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود که اعتراضات گسترده ای به نتایج انتخابات عراق در مناطق مختلف این کشور، جریان دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات عراق انتخابات عراق نتایج انتخابات عراق نتایج انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با اعلام این خبر در سایت خود نوشته است: "رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آن ها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد."
بدین ترتیب این انتخابات پرحاشیه به تایید رسیده و رییس فعلی آن می تواند به کار خود ادامه دهد.

از سوی دیگر البته برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی برای ابطال انتخابات سال گذشته هم به دادگاه شکایت کرده بودند که هنوز سرنوشت نهایی آن اتفاقات هم مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد