Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد پاکستانی که مخالف ازدواج دخترش با مرد مورد علاقه خود بود در انتقامی سخت 7 تن از اعضای خانواده اش را قتل عام کرد و گریخت.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از یاهو، این مرد پس از ورود به خانه دو دختر و 4 نوه اش را به همراه داماد منفورکشت زیرا یکی از دخترانش با مرد مورد علاقه خود ازدواج کرده بود.
متهم که به گفته پلیس "منظور حسین " نامیده می شود دو دخترش "فوزیه بی بی " و " خورشید مای "‌را به همراه داماد و نوه هایش در استان پنجاب به قتل رسانده و گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پی شکایت داماد دیگر این مرد تحقیقات پلیس آغاز و جستجوها برای یافتن ردی از پدر زن قاتل فراری آغاز شده اما پلیس تاکنون موفق به دستگیری وی نشده است.
"بی بی "‌در سال 2020 میلادی بر خلاف میل پدرش با همسر خود ازدواج کرده بود زیرا بی بی و همسرش به شدت به هم علاقمند بوده اند.
قتل های ناموسی در برخی از کشورهای جنوب آسیا رایج است ، جایی که خانواده ها از طریق هنجارهای سخت پدرسالارانه که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود اداره می شوند و زنان از انتخاب شریک زندگی خود دلسرد می شوند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام‌ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت‌وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها پیشگیری می‌شود.

بوکان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد