Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام معاونت فرهنگی دانشگاه تهران مهلت ارسال آثار به «سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران» که از ۱۵ مردادماه آغاز شده، ۳۰ مهرماه به پایان می‌رسد.

به منظور ارائة تصویری درست و کامل از فضای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، تجلیل و قدرشناسی از فعالان فرهنگی، معرفی آثار برجستة فرهنگی خلق شده توسط دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی و ترغیب دانشگاهیان به مشارکت جدی‌تر در حوزۀ فرهنگی و اجتماعی دانشگاه؛ همچنین با هدف توسعه کمی و کیفی فرهنگ در نماد آموزش عالی کشور، «سومین جشنوارۀ فرهنگ دانشگاه تهران» با شعار «ترویج فرهنگ دانشگاهی؛ اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» از ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در بخش‌های زیر به همراه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی

۲- انجمن‌های علمی دانشجویی؛

۳- نشریات دانشجویی؛

۴- دانشگاهیان (دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی) برتر در حوزة فرهنگی و اجتماعی؛

۵- مدیران و کارشناسان برتر فرهنگی.

علاقمندان می‌توانند با ثبت­ نام در سامانه این جشنواره به آدرس culfest.ut.ac.ir حداکثر تا ۳۰ مهرماه نسبت به ارسال آثار بر حسب بخش مورد نظر اقدام کنند. در بخش‌های اول، دوم و سوم امکان ارسال آثار توسط تشکل‌های دانشجویی وجود دارد، اما در بخش چهارم امکان شرکت تمام دانشگاهیان وجود دارد.

لازم است قبل از ارسال آثار با دقت، دستورالعمل اجرایی و فرم‌های داوری بررسی و سپس نسبت به تهیه گزارش و مستندات و بارگذاری آن‌ها در سامانه اقدام شود. لطفا افزون بر گزارش و مستندات مرتبط، حتما تصویر کارت دانشجویی یا کارت پرسنلی نیز در سامانه بارگذاری شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه تهران جشنواره فرهنگ فرهنگ دانشگاه دانشگاه تهران ارسال آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای استان لرستان، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: دومین رویداد ملی و استانی جایزه جوانی جمعیت همزمان با روز ملی جوانی جمعیت (۳۰ اردیبهشت) برگزار و با توجه به اینکه این رویداد در ۲ سطح ملی و استانی برگزار می‌شود همه افرادیکه در مرحله استانی شرکت می‌کنندُ همزمان می‌توانند در سامانه ملی ورود و اسناد و مدارک مربوطه را بارگذاری کنند.
فریبا ولیپور افزود: سطح ملی و استانی این رویداد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند و برگزیدگان هرکدام از این سطوح در روز ملی جمعیت در مراسمی تجلیل خواهند شد.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ادامه داد: آئین تجلیل استانی این رویداد ملی در شهرستان خرم آباد و برگزیدگان سطح ملی نیز در ستاد ملی جمعیت در استان تهران تجلیل خواهند شد.
ولیپور با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند مجموعه آثار شرکت کنندگان در بخش‌های هفتگانه خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد و شرکت‌های خصوصی در حوزه جوانی جمعیت و فرزند آوری را در سایت بارگذاری کنند گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و پس از آن مراحل داوری و تعیین نفرات برتر مشخص می‌شود.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی https://jameyat.ir مراجعه و آثار و مستندات خود را ارسال کنند.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با تأکید بر اینکه همزمان امکان ثبت نام در هر ۲ سطح این رویداد امکان پذیر است ادامه داد: افرادی که علاقمند به شرکت در سطح استانی هستند می‌توانند به ایمیل دفتر امور بانوان banovanlr@gmail.com و شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ و ۰۶۶۳۳۱۹۱۱۵۲ جهت ارسال مستندات خود اقدام کنند.
وی اظهار داشت: همچنین افرادی که در ارسال اثار مشکل دارند و نمی‌توانند در فضای مجازی آثار خود را ارسال و می‌توانند آثار خود را به مراجعه حضوری مجموعه مستندات خود را به دفتر امور بانوان تحویل دهد.
ولیپور گفت: هیات داوران هفت نفر از گروه‌های مختلف هستند و در نشست‌های مختلف مجموعه مستندات را بررسی و از هرکدام از بخش‌های هفت گانه سه عضو را انتخاب می‌کنند و ۲۱ برتر در حوزه جوانی جمعیت در روز ۳۰ اردیبهشت طی مراسمی رسمی با میزبانی دفتر امور بانوان استانداری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد