Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@20:07:32 GMT

تعلیق نماد معاملاتی بیمه سرمد در فرابورس

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۱۳۸۷

خبرگزاری آریا - فرابورس، نماد معاملاتی شرکت بیمه سرمد را به حالت تعلیق درآورد.
به گزارش خبرگزاری آریا، فرابورس به استناد بند 7 ماده 13مکرر 2 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در و با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی شرکت بیمه سرمد ( وسرمد) را حداکثر تا تاریخ 11 آبان ماه سال جاری تعلیق کرد
-->
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: تعداد کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیک فعال در استان ۱۲۶۰ مورد بوده و تعداد استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز ۱۱۳ مورد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آرام حیدری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست با فعالان حوزه ICT استان کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان در شاخص فاوا (IDI) در رتبه بیست‌وپنجم کشور است که در زیر شاخص دسترسی رتبه ۱۵، در زیر شاخص استفاده رتبه ۲۹ و در زیر شاخص مهارت در رتبه ۲۸ کشوری قرار دارد.

وی افزود: پهنای باند ورودی استان کردستان ۵۷۰ گیگ بر ثانیه است که میزان استفاده دیتا در استان ۲۱۰ گیگ بر ثانیه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان خاطرنشان کرد: تعداد کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیک فعال در استان ۱۲۶۰ مورد بوده و تعداد استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز ۱۱۳ مورد است.

حیدری یکی از مزیت‌های رقابتی کردستان را وجود شرکت‌های متعدد دانست و اضافه کرد: ۱۰۴ شرکت عضو نظام صنفی رایانه‌ای در کردستان وجود دارد که ۵۶ مورد آن فعال هستند.

وی گفت: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان ۶۲ مورد است که ۱۶ مورد آن در حوزه فناوری اطلاعات فعال هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان افزود: طرح آموزشی «ایران دیجیتال» سال گذشته در تعدادی از استان‌های کشور کشور اجرایی شد و این طرح امسال نیز در استان کردستان اجرا خواهد شد.

کد خبر 747480

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد