Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به پیگیری راهکار‌های قانونی برای رفع دغدغه معیشت کارکنان در دستگاه قضا بر همکاری قوه قضاییه با مجلس تاکید کرد. خبرگزاری میزان - در دیدار محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با جمعی از نمایندگان مجلس مسائل مربوط به طرح تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان قوه قضاییه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الفت با اشاره به پیگیری راهکار‌های قانونی برای رفع دغدغه معیشت کارکنان در دستگاه قضا بر همکاری قوه قضاییه با مجلس تاکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم به طور اساسی دغدغه همکاران را رفع کنیم باید قوانین مرتبط را اصلاح کنیم و تصویب طرح تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان قوه قضاییه می‌تواند راهگشا باشد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در ادامه ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه افزود: امیدوارم محصول این جلسه تامین کننده منافع و حاکمیت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان باشد.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری طرح تسری دستور موکد ریاست قوه قضاییه است، گفت: ما نیز خود را متعهد می‌دانیم تا تلاش نماییم این طرح در صحن مجلس رای بیاورد.   بیشتر بخوانید: بررسی مسائل و مشکلات معیشتی کارکنان دستگاه قضایی شهرستان فاروج الفت با ترسیم دقیق و موشکافانه از وضعیت و شرایط معیشت کارکنان دستگاه قضا، نمایندگان حاضر در جلسه را متقاعد کرد که از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت معیشت با تصویب طرح تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان قوه قضاییه به دست نمایندگان مجلس شورای اسلامی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: خانواده دستگاه قضا با احترام و اطمینان به تفکرات نمایندگان مجلس چشم امید به ظرفیت‌های قانونی جهت رفع مشکلات خود را دارند.

الفت با اشاره به پیشگیری از کریدور ورود و نفوذ فساد در محیط کار خصوصا در دستگاه قضا که در مسیر عدالت گام بر می‌دارد، اذعان کرد: حداقل‌های معیشتی برای پرسنل خدوم و زحمتکش قوه قضاییه باید فراهم شود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در پایان سخنان خود با اشاره به خطاب رهبر معظم انقلاب به مسئولان دستگاه قضایی درخصوص اهمیت سلامت قوه قضاییه و اینکه باید آن را یک کار اساسی بدانید، عنوان کرد: پرسنل نجیب قوه قضاییه بصورت مستمر در شرایطی طاقت فرسا در کانون مشکلات مردم فعالیت می‌کنند. امید است استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی با حمایت و نگاه خاص نمایندگان محترم مجلس در جهت حل مشکلات آن‌ها موثر واقع شود.

در ادامه نمایندگان حاضر در این جلسه ضمن بیان دیدگاه‌های خود، مسائل کارکنان دستگاه قضا را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند و در جهت رفع مشکلات آن‌ها اظهار امیدواری کردند.

در این دیدار پرویز مرادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، شهباز حسن پور عضو کمیسیون برنامه و بودجه، سید مهدی فرشادان عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، سرگزی عضو کمیسیون قضایی، حجت‌الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد عضو کمیسیون کشاورزی و عادل نجف زاده عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/ برچسب ها: معاون منابع انسانی طرح تسری معیشت کارکنان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون منابع انسانی طرح تسری معیشت کارکنان معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه نمایندگان مجلس معیشت کارکنان قوه قضاییه عضو کمیسیون دستگاه قضا طرح تسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان