Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان گهر دورود به زودی آغاز می‌شود گفت: این بیمارستان تا دو سال آینده تکمیل می‌شود. - اخبار استانها -

حسین گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دورودبا  اشاره به آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌ دورود اظهارداشت: بیمارستان جدید (گهر) شهرستان دورود ابتدا روی تپه انگشته این شهرستان احداث ولی پس از مدتی رها و در انتهای محله فدک شهرستان دورود شروع شد و وقتی ما کارمان را شروع کردیم تقریبا در مرحله خاکبرداری بود که خوشبختانه طی 16 ماهه گذشته  فاز اول این بیمارستان به اتمام رسیده و با تعیین  پیمانکار فاز دوم نیز به زودی شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بیمارستان جدید دورود بنا بود 160 تختخوابی باشد که با اخذ مصوبه وزارت بهداشت به 250 تختخوابی تغییر یافت، برای اولین بار توانستیم جهت تکمیل این بیمارستان  ردیف ملی بگیریم و همچنین  تلاش می‌کنیم طی 2 سال آینده فاز تکمیلی بیمارستان جدیدشهرستان دورود تکمیل و این بیمارستان به بهره‌برداری موقت برسد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس از پیگیری‌های انجام شده جهت  طرح توسعه  بیمارستان نرگس شهرستان  دورود که تنها زایشگاه عمومی  این شهرستان است موفق شدیم 33 تخت به بیمارستان اضافه و ساختمان جدیدی در 6 طبقه  نیز در حال ساخت است که فاز اول آن در حال اتمام و فاز دوم طی دو ماه آینده شروع و این بیمارستان به یک بیمارستان عمومی و جنرال تبدیل می‌شود و از حالت زنان و زایمان خارج می‌شود.

بیمارستان فوق تخصص رضوی رتبه دوم برترین بیمارستان‌‌های کشور را کسب کردبستری‌های کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان از مرز 300 بیمار عبور کردمیانگین اشغال تخت بیمارستانی پیش از کرونا در دامغان 60 درصد بود

وی بیان کرد: در کنار بیمارستان 7 تیر شهرستان دورود تحت عنوان بلوک زایمان در 4 طبقه وجود داشت که طی 16 ماه گذشته با تلاش‌های انجام شده توانسته‌ایم تجهیزات لازم را برای این بلوک بگیریم و اتاق عمل، بخش زنان و زایمان و بخش اطفال در این ساختمان راه‌اندازی و 33 تخت به بیمارستان 7 نیز این شهرستان اضافه می‌شود. 

گودرزی گفت: مجوز ساخت فاز دوم اورژانس شهرستان دورود، تجهیز کلینیک ویژه ساخته شده در چم ماشال این شهرستان و همچنین راه‌اندازی دومین آزمایشگاه کرونا از دیگر اقدامات حوزه بهداشت ودرمان طی 16 ماهه گذشته در شهرستان دورود بوده است. 

وی تصریح کرد: طی 16 ماهه گذشته تجهیزات زیادی از جمله سومین دستگاه اکسیژن ساز، سی تی اسکن، ارتقاء ام. آر.آی ، جذب 20 پزشک متخصص و همچنین  مجوز رشته جدید در مرکز طب سلامت سبب تحرکی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دورود  انجام شده است.

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان دورود فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد