Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@08:20:14 GMT

گل‌گهر و مس در انتظار سوت آغاز لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۲۲۸۵

گل‌گهر و مس در انتظار سوت آغاز لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امروز سوت آغاز لیگ برتر به صدا در می‌آید و استان کرمان دو سهمیه در لیگ برتر فوتبال کشور و لیگ بیست و یکم دارد، گل‌گهر و مس رفسنجان که سابقه گل‌گهر یکسالی بیشتر از مس است، تیم‌هایی که زیر چتر حمایت معادن استان کرمان هستند و سرمایه‌گذاری بسیار خوبی هم از لحاظ مالی و هم از نظر انسانی در این تیم‌ها شده است و به نوعی با یگدیگر رقابتی سخت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مس با مربیگری ربیعی امروز در دیار اصفهان با سپاهانی‌ها دیداری سخت و نفس‌گیر دارد، گل‌گهر سیرجان دیگر تیم استان کرمان که این روز‌ها آماده‌تر از دیگر تیم‌ها هست و تمریناتش را هم زودتر آغاز کرده و تنها تیمی است که اردوی خارج از کشور داشته است به‌نظر آماده‌ترین تیم فصل جدید لیگ برتر است و نه کادر فنی‌اش و نه بازیکنان هیچ دغدغه‌ای نخواهند داشت و باید روز چهارشنبه در اولین دیدار خانگی به مصاف تراکتورسازی برود.

این دو تیم چهار بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که یک دیدار به تساوی کشیده شد و سه دیدار را تیم تراکتورسازی پیروز میدان بوده است، اولین دیدار این دو تیم در لیگ ۱۹ رقم خورد که نتیجه آن به سود تبریزی‌ها شد.

دومین مصاف در هفته نوزدهم لیگ نوزدهم انجام شد که سهم هر تیم یک امتیاز بود و نتیجه مسابقه یک بر یک شد، در هفته ۱۲ لیگ بیستم نیز سومین دیدار دو تیم گل‌گهر و تراکتورسازی با مربیگری ساکت الهامی انجام گرفت که تراکتور با نتیجه ۲ بر ۱ به برتری رسید و آخرین بازی دو تیم در تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز با مربیگری فیروز کریمی بود که توانست در یک بازی جنجالی و در وقت‌های اضافه بازی با یک گل گل‌گهر را شکست دهد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سوت آغاز لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان مس رفسنجان لیگ برتر گل گهر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما

مستند پا به ماه با موضوع «فرزند آوری» روایت‌های شیرین و شنیدنی خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای این هدیه ارزشمند الهی است. این مستند قصه روز‌هایی از زندگی آدم‌هاست که پر از انتظار، نگرانی، عشق، شور و شوق، ترس و صبر است.

قسمت اول از فصل دوم این مستند به نام «همیشه با هم» روایت دو خواهر دو قلو همسان با ویژگی‌های مشترک است که همزمان مادر می‌شوند، و مخاطب را در داستان مادر شدن و لحظه تولد فرزند با خود همراه می‌کنند. گفتنیست هر قسمت از فصل دوم این مجموعه روایت داستانی مستقل و متفاوت است.

این مجموعه مستند که به همت گروه خانواده شبکه دو و در خانه هنری رسانه‌ای دیما تولید شده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و چهارشنبه بیست و نهم فروردین حوالی ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. مهدیه‌سادات محور، تهیه‌کننده و امیرحسین اسیوند مجری طرح و کارگردان این برنامه است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • مردم استان سمنان در انتظار دیدار با رئیس جمهور
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ۵ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور