Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آئین افتتاحیه سی و پنجمین کنفرانس بین اللملی وحدت اسلامی کتاب «موسوعه آیت الله تسخیری» با حضور رئیس جمهور رونمایی شد. خبرگزاری میزان - در آئین افتتاحیه سی‌و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی از کتاب «موسوعه آیت‌الله تسخیری» که به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع تقریب انتشار یافته است رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مراسم با حضور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و میهمانان حاضر در افتتاحیه صبح امروز در محل ریاست جمهوری برگزار شد.    این کتاب تجمیع آثار و اندیشه‌های علمی مرحوم آیت الله شیخ محمد علی تسخیری است که در ۱۲ جلد تنظیم و چاپ شده است.   سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با موضوع اصلی «اتحاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلامی» و با ۸ محور فرعی امروز و با حضور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آغاز شد.

این کنفرانس از امروز در تهران به صورت حضوری و وبیناری در هفته وحدت (۲۷ مهر تا ۲ آبان) برگزار می‌شود.   بیشتر بخوانید: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: تحقق وحدت اسلامی نیازمند اقدام عملی در میان مسلمانان است
انتهای پیام/ برچسب ها: کنفرانس وحدت اسلامی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنفرانس وحدت اسلامی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی وحدت اسلامی رئیس جمهور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»

رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان در پایان برنامه‌های دیدار و رایزنی‌های خود، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» رونمایی کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور  و آقای شهباز شریف نخست وزیرپاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • رونمایی از ترجمه روسی آثار ابن‌سینا در مسکو