Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حبیب‌اله رمضانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس زیر ۳۰۰ نفر دانش آموز افزود:تاکنون ۹ هزار و ۸۳۲ دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال در آبادان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: به منظور ترغیب و تشویق دانش‌آموزان به تزریق واکسن به تمامی مدارس آبادان فراخوان داده شده است چرا که ورود دانش آموزان به مدرسه در آبان ماه تنها با ارایه کارت واکسیناسیون امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی بیان داشت: در حال حاضر علاوه بر مراکز تجمیعی سطح شهر ۲ مرکز مدرسه صالحین و تالار معلم برای تزریق واکسن دانش‌آموزان فعال می باشند.

وی با اشاره به واکسیناسیون جامعه فرهنگی آبادان گفت: سه هزار و ۸۹ نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس دولتی و ۵۰۰ نفر در مدارس غیردولتی آبادان مشغول فعالیت هستند که ۸۰ درصد آنها واکسن کرونا را دریافت کردند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با اشاره به فعالیت مدارس حضوری در این شهر گفت: در حال حاضر پایه اول مدرسه‌های روستایی و دروس مهارتی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری فعالیت دارند.

جمعیت دانش آموزی آبادان ۶۰ هزار نفر در مقاطع مختلف تحصیلی است.

 سه هزار و ۵۸۹ نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس دولتی و غیردولتی آبادان آموزش دانش‌آموزان را بر عهده دارند.

برچسب‌ها مدارس طرح واکسیناسیون کرونا آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس طرح واکسیناسیون کرونا آبادان مدارس طرح واکسیناسیون کرونا آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند

سلیمان زاده از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد در مدارس پسرانه هوراند با مشارکت اداره آموزش و پرورش  خبر داد و گفت:این نمایشگاه  برای ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی با هدف آگاه سازی دانش آموزان از مضرات و آسیب‌های سوء مصرف مواد در حال برگزاری است که با استقبال دانش آموزان دبیرستانی مواجه شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از مدرسه شهید مطهری آغاز شده و در سایر مدارس پسرانه دبیرستانی نیز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • آغاز واکسیناسیون «پنوموکوک» برای نوزادان در آبادان
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد