Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «عقب‌نشینی‌های آشکار دشمنان و قدرت‌های بزرگ را از منطقه شاهد هستیم»، گفت: شکست دشمن را به‌خوبی می‌بینیم.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران با بیان "عقب‌نشینی‌های آشکار دشمنان و قدرت‌های بزرگ را از منطقه شاهد هستیم"، به فرار آمریکا از افغانستان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ این روزها به‌نوعی عقب‌نشینی و ماه‌های آخر حضور آمریکا در عراق را به‌نحوی ملاحظه می‌کنیم؛ شکست آنها را در پروژه خطرناک لبنان می‌بینیم؛ شکست اهداف دشمن در جبهه سوریه را شاهدیم؛ شکست هدف‌ها و حرکات دشمن در تحریم ایران را مشاهده می‌کنیم و شکست دشمن در محاصره سیاسی و اقتصادی نظام ما را به‌خوبی می‌بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز "این راه، راهی است که با شهادت شخصیت‌ها و فرماندهان بزرگی مانند حاج قاسم که شخصیت جهانی دارد نه‌تنها متوقف نمی‌شود که به‌نحو بسیار مناسبی توسط دنبال‌کنندگان آن راه و طریق مستقیم ادامه پیدا خواهد کرد"، گفت: امروز آثار اعتماد به نفس و پیروزی در جبهه اسلام و جبهه مقاومت بیش از گذشته نمایان است و ما نمادهای پیروزی و نشانه‌های عقب‌نشینی و شکست دشمن را به‌خوبی می‌بینیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان افغانستان آمریکا لبنان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جبهه مقاومت سردار سلامی عقب نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم‌خوردن معادلات دشمن در منطقه با پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی

به گزارش «نماینده»، شهریار حیدری حمله موشکی سپاه به اراضی اشغالی را اقدامی استراتژیک و قانونی خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمان و مکان مناسب، پاسخ دندان شکنی به رژیم صهیونیستی داد که توان نظامی خود را برای کشتار مردم بی گناه استفاده می کرد.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دانشمندان و بزرگان نظام ما در چارچوب خودساخته اسرائیل ترور شده و به شهادت رسیدند، عنوان کرد: آنها تصور می کردند ایران قدرت پاسخگویی و حمله به رژیم صهیونیستی را نداشته و گنبد آهنین و حمایت آمریکا مانع از هرگونه خسارت و آسیبی به آنها می شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که در نهایت پاسخ جمهوری اسلامی باعث شد معادلات استراتژیک و ذهنی هم‌پیمانان آمریکا کاملا تغییر کرده و بفهمند جمهوری اسلامی هر زمانی که اراده کند، می تواند پاسخ درخوری در زمان و مکان مناسب به متعرضان بدهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه بالاخره یک کشور توانست مقابل اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بایستد، خاطرنشان کرد: صهیونیست ها هرکجا و در هر موقعیتی که قرار می گرفتند اقدام به ترور می کردند اما امروز معادلات تغییر کرده و اقدام بسیار شجاعانه و مقتدرانه سپاه و سایر نیروهای مسلح قطع یقین توانست تمام معادلات دشمنان در منطقه را بر هم بزند

دیگر خبرها

  • «ناآگاهی» بزرگ‌ترین تهدید سلامت روان
  • برهم‌خوردن معادلات دشمن در منطقه با پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها
  • امیرعبداللهیان: عملیات «وعده صادق» تعریف نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا بود
  • عملیات «وعده صادق» تعریف نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا بود
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • خریداران تتر نقره داغ شدند | عقب نشینی دلار پس از نمایش قدرت ایران
  • عقب نشینی آشکار وزیر اسرائیلی از تقابل با ایران
  • رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد