Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:23:29 GMT

بهروز عطایی تا المپیک 2024 ماندگار شد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۳۲۸۹

بهروز عطایی تا المپیک 2024 ماندگار شد؟

رئیس فدراسیون والیبال از بهروز عطایی خواست برنامه آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان را تا پایان المپیک 2024 تهیه و تنظیم کند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در ژاپن که با سرمربی و کادر تمام ایرانی و بازیکنان جوان رقم خورد، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال امروز با حضور در دفتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، ضمن ارائه گزارش عملکرد تیم ملی بزرگسالان و جوانان به تشریح مسائل مربوطه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داورزنی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی اعضای کادر فنی تمام ایرانی از بهروز عطایی خواست تا برنامه آماده‌سازی تیم ملی والیبال بزرگسالان را تا پایان المپیک 2024 با توجه به هدف‌گذاری و اولویت‌های فدراسیون والیبال تهیه و تنظیم کند تا پس از بررسی نهایی به نحو احسن به اجرا درآید.
داورزنی در این جلسه اظهار داشت: تیم ملی والیبال بزرگسالان نخستین اولویت فدراسیون و خانواده والیبال است و قسمت اعظم تلاش‌های خانواده والیبال در این بخش ظهور می‌کند. فدراسیون والیبال با توان تمام از برنامه‌ها و اولویت‌های تیم ملی بزرگسالان دفاع و حمایت خواهد کرد. برای المپیک 2024 از همین امروز برنامه‌های خود را آغاز می‌کنیم و در تمامی مسابقات با توجه به هدف گذاری‌مان یعنی المپیک 2024 حضور خواهیم داشت. از امروز تمام فعالیت‌های فدراسیون والیبال با توجه به المپیک 2024 برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
با توجه به خبری که فدراسیون والیبال منتشر کرده، به نظر می رسد برنامه بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان با فدراسیون بلندمدت است و او در صورت نتیجه گیری در بازی های سال آینده، احتمالا تا المپیک 2024 ماندگار خواهد شد. والیبال محمدرضا داورزنی بهروز عطایی (سرمربی) تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال محمدرضا داورزنی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران تیم ملی بزرگسالان فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال بهروز عطایی المپیک 2024

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد گزینشی المپیک ۲۰۲۴؛ آذر پیرا هم المپیکی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا به میزبانی قرقیزستان امروز جمعه ۳۱ فروردین امیرعلی آذرپیرا نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل گانخویاگ گانباتار از مغولستان به روی تشک رفت و در پایان با برتری ۳ بر صفر مقابل حریف و صعود به فینال، پنجمین سهمیه المپیک پاریس را برای کشتی آزاد ایران به ارمغان آورد.        کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    آذرپیرا پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل آرش یوشیدا کشتی گیر دورگه ایرانی و ژاپنی از کشور ژاپن با نتیجه ۹ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.   پیش از این یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها شد، اما احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.   کشتی آزاد ایران پیش از این در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اوزان ۶۵ توسط رحمان عموزاد، در ۸۶ توسط حسن یزدانی و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم توسط امیرحسین زارع موفق به کسب ۳ سهمیه المپیک شده بود.

دیگر خبرها

  • معرفی مربی بین المللی اسکیت سرعت در چهارمحال و بختیاری
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک ۲۰۲۴؛ آذر پیرا هم المپیکی شد
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • روز آگاهی از اوتیسم بزرگسالان ۱۴۰۳+ تاریخچه و پوستر Adult Autism Awareness Day 2024
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان