Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بازار امروز خلاف روند روز گذشته شاهد افزایش قیمت هاست.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۷۷۴ (یک هزار و هفتصد و هفتاد و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۸۳ درصدی، از ۱,۱۳۶,۶۰۰ (یک میلیون و یکصد و سی و شش هزار و ششصد) تومان به ۱,۱۴۶,۲۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و شش هزار و دویست ) تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۳۸۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۹۵۷,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و پنجاه و هفت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷,۳۷۰ (بیست و هفت هزار و سیصد و هفتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۲ درصدی داشته است.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۱۴ درصدی، از ۲۶,۳۸۸ (بیست و شش هزار و سیصد و هشتاد و هشت ) تومان به ۲۶,۴۲۶ (بیست و شش هزار و چهارصد و بیست و شش ) تومان رسید.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۱,۷۷۹ (سی و یک هزار و هفتصد و هفتاد و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۱۹۳ تومان افزایش، ۳۷,۵۵۷ (سی و هفت هزار و پانصد و پنجاه و هفت ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۳۶ تومان افزایش، ۷,۴۵۶ (هفت هزار و چهارصد و پنجاه و شش ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

همچنین دلار کانادا با افزایش ۰.۸۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۲,۱۲۵ (بیست و دو هزار و یکصد و بیست و پنج ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 11,750,000 (یازده میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.76 درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۵,۹۶۰,۰۰۰ (پنج میلیون و نهصد و شصت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۴۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۴۸۵,۰۰۰ (سه میلیون و چهارصد و هشتاد و پنج هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲,۱۸۰,۰۰۰ (دو میلیون و یکصد و هشتاد هزار) تومان قیمت خورد.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار تومان رسید که نسبت به روز قبل درصدی داشته بازار امروز دلار در بازار بازار آزاد افزایش ۰ طلا ۱۸ عیار شش هزار آخرین نرخ هفت هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک

به گزارش خبرآنلاین؛ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در خردادماه ۱۴۰۰ دقیقاً دو ماه پیش از آغاز دوران ریاست‌جمهوری گفت: امکان افزایش تولید خودرو به بیش از دو میلیون دستگاه وجود دارد؛ خودرو باید از حالت انحصاری خارج و برای آن قیمت عادلانه تعیین شود.

تجارت نیوز در خبری نوشت:او در ادامه صنعت خودرو را از دغدغه‌های مهم و در عین حال قابل حل مردم به شمار آورد و با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش کمیت و کیفیت و قیمت‌گذاری خودرو اظهار کرد: در کشور ما تولید خودرو داخلی به اندازه مورد نیاز نیست.

با مقایسه اختلاف قیمت کارخانه تا بازار چند خودرو ایرانی، می‌توان متوجه واقعیت‌های صنعت خودرو شد.در کمتر از سه سال و نسبت به خردادماه ۱۴۰۰، قیمت کارخانه خودرویی همچون پژو پارس LX TU۵ از ۱۴۶ میلیون تومان به ۴۰۲ میلیون تومان رسید؛ در حالی که قیمت بازار آن از ۲۶۹ میلیون تومان به رقم باورنکردنی ۸۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مورد دیگری همچون کوییک معمولی در سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان از درِ کارخانه به فروش می‌رسید، اما نرخ فروش آن در بازار ۱۵۲ میلیون تومان تعیین شده بود؛ به عبارتی اختلاف ۱۱ میلیون تومانی از کارخانه تا بازار. هم‌اکنون اختلاف قیمت کوییک S به ۱۴۴ میلیون تومان رسیده که به معنی افزایش ۱۳ برابری آن طی تنها سه سال است.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899196

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳