Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تلخ پرسپولیس مقابل الهلال و ناکامی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس به خودش باخت و نباید موضوع شکست را به گردن عربستانی‌ها بیندازیم و زمین و زمان را مقصر بدانیم. پرسپولیس زمان مناسبی برای تمرین داشت و حتی تأخیر در پرواز هم نمی‌تواند تأثیر زیادی روی عملکرد ضعیف تیم در بازی مقابل الهلال داشته باشد؛ به نظرم مشکلات مربوط به پرواز لطمه‌ای به روند آماده‌سازی پرسپولیس وارد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس به اندازه ۵۰ درصد از کارایی و توانایی خودشان را هم نشان ندادند. بد باختیم؛ زیرا پرسپولیس در مالکیت و تصاحب توپ خیلی فاجعه بود و این نوع بازی برای تیمی در سطح پرسپولیس بسیار زشت است. بازیکنان اصلاً در حد و اندازه خودشان نبودند.

*پرسپولیس شانس آورد گل‌های بیشتری از الهلال نخورد

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از ترکیب این تیم در بازی برابر الهلال گفت: ترکیب تیم نباید ۱-۳-۲-۴ چیده می‌شد، زیرا تیم‌های عربی عادت دارند بازیسازی خودشان را از خط دفاعی آغاز کنند. اگر پرسپولیس به جای یک مهاجم با دو مهاجم بازی می‌کرد، الهلال نمی‌توانست به راحتی تدارک حمله ببیند و به سرعت توپ را به خط دفاعی پرسپولیس برساند. کادر فنی الهلال به خوبی بازیکنان پرسپولیس را آنالیز کرده بود و مالکیت توپ از سوی عربستانی‌ها کاملاً نشان دهنده این شناخت بود.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف کادرفنی پرسپولیس تصریح کرد: نباید مجری یک برنامه از عنوان مغز متفکر برای گل‌محمدی و مطهری استفاده می‌کرد، زیرا در طول بازی دیدیم که کادر فنی پرسپولیس چیزی در چنته نداشت و نتوانست با تغییراتش تیم را نجات دهد. از سوی دیگر بازیکنان پرسپولیس عصبی بودند و تمرکز کافی را نداشتند. پرسپولیس شانس آورد که گل‌های بیشتری نخورد.

*وقتی بازیکنی قرارداد میلیاردی می‌بندد باید تمام توانش را بگذارد

عربشاهی با انتقاد از خرید‌های جدید پرسپولیس گفت: بازیکنانی مانند رضا اسدی و فرشاد فرجی با عملکردشان نشان دادند در سطح پرسپولیس نیستند و کاملاً جای خالی کنعانی‌زادگان و نوراللهی دیده می‌شد. واقعاً برایم جالب است چرا وقتی بازیکنانی مانند مهدی عبدی و حامد پاکدل روی نیمکت هستند، پرسپولیس با یک مهاجم بازی کرد. کاملاً مشهود بود که پرسپولیس با تعداد نفرات کمی حمله می‌کرد و در مقابل الهلال با نفرات زیاد و حضور بازیکنانی مانند مارگا، پریرا، گومیس، سلمان فرج و سالم الدوساری در محوطه جریمه پرسپولیس حمله می‌کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: من هم قبول دارم که فوتبال ایران مبتنی بر غیرت است و خیلی جا‌ها همین تعصب و غیرت به کمکمان آمده است؛ پس وقتی بازیکنی قرارداد میلیاردی می‌بندد لااقل باید در بازی‌های مهم که جنبه ملی دارند با تمام توانش را بگذارد، اما متاسفانه شاهد چنین چیزی در بازی اخیر نبودیم. امیدوارم پرسپولیس از این شکست درس عبرت بگیرد و بتواند با قدرت لیگ برتر را آغاز کند. بیشتر بخوانید: دوئل مهاجمان سابق استقلال در آزادی/ پرسپولیس به دنبال فراموشی ناکامی در آسیا

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!

به گزارش همشهری آنلاین علی پروین در جمع خبرنگاران درمورد بازیکنانی که دنبال پول هستند، اظهار داشت: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ. بازیکنانی که پیراهن این تیم را می پوشند باید ارزش آن را بدانند.

روز اول به درویش گفتم که وقتی بچه‌ها می‌گویند اوسمار خوب است همین را نگه دارد و سرمربی کن.

وی ادامه داد: خدا را شکر خوب بازی می‌کنند و نتیجه هم می‌گیرند. پرسپولیس با این بازی هایی که انجام می دهد قهرمان می شود.

کد خبر 845075 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی‌ پروین باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • تابوتی اندازه این شهید ارتشی وجود نداشت!