Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به افزایش مصرف اینترنت و نیاز روزانه مردم و با هدف پایداری شبکه دیتا و همچنین افزایش سرعت دسترسی به اینترنت، جهت انجام کار‌های روزمره و به ویژه فعالیت‌های آموزشی در فصل آغاز سال تحصیلی جدید و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که بر بستر اینترنت انجام می‌شوند، عملیات توسعه و ارتقاء شبکه دیتا جهت ارائه خدمات اینترنت با سرعت مطلوب و با کیفیت به مشترکان، دیتای پهن Adsl خانگی مرکز شیبان از توابع شهرستان باوی با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه دیتای مخابرات منطقه خوزستان انجام شد.

او افزود: توسعه شبکه دیتا با اجرای عملیات و نصب تجهیزات فنی و برگردان دیتا FE بر روی یک پورت GE (یک گیگابایت) و ارتقاء پهنای باند برای افزایش سرعت دیتای مشترکان خانگی در مرکز شیبان اجرا شد و خدمات ارائه اینترنت به متقاضیان با سرعت‌های بالاتر و کیفیت بهتری در این مرکز ارائه می‌شود.

به گفته فلاح زاده؛ مرکز تلفن شیبان شهرستان باوی بیش از ۱۰ هزار تلفن منصوبه دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه دیتا دیتا خانگی شبکه دیتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این طرح ها شامل افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت میامی با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان،  خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد_ میامی با اعتبار ۱۴۴ میلیارد تومان و احداث پست سیار ۶۳ کیلو ولت عباس آباد با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان است .

همچنین با حضور وزیر ارتباطات احرای طرح  فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در شهر میامی آغاز شد.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور انجام شد خاطرنشان کرد: در پیش از دولت سیزدهم ۱۳ روستای استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل بودند، اما اکنون این تعداد به ۳۹ روستا رسیده است.

زارع پور ادامه داد: کار ایجاد شبکه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر انجام شده و در ۲۰۰ شهر به اتمام رسیده و هفت میلیون خانوار از نعمت آن برخوردار هستند.
وی بیان کرد: تلاش داریم امسال این میزان را ۲ برابر و تا پایان دولت کل کشور را به اتمام برسانیم.

دیگر خبرها

  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • (ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • افزایش بی سابقه سرعت اینترنت تا پایان سال
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری است
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی