Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:29:50 GMT

آغاز صدور حواله الکترونیک کود شیمیایی در ارسنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۳۶۰۶

آغاز صدور حواله الکترونیک کود شیمیایی در ارسنجان

ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان از آغاز صدور حواله الکترونیک کود شیمیایی یارانه دار در این شهرستان خبر داد.

سیدناصر حسینی خرمی سه‌شنبه ۲۷ مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور تسهیل در فرایند توزیع کود شیمیایی و حذف واسطه‌ها، از ابتدای مهرماه امسال حواله‌های فیزیکی خرید کود شیمیایی حذف و صدور حواله بصورت الکترونیک در سامانه پایش کودی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سامانه پایش کودی به سامانه جامع پهنه بندی متصل است، عنوان کرد: تخصیص کود تنها به کشاورزان و بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع پهنه بندی انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان با تاکید بر لزوم ثبت اطلاعات بهره برداران در سامانه جامع پهنه بندی، اظهار کرد: پس از ثبت اطلاعات در سامانه مذکور توسط مروجین پهنه و مسئولین مراکز جهاد کشاورزی، حواله الکترونیک به نزدیکترین کارگزاری است و بهره برداران می‌توانند با مراجعه به کارگزاری، نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند. 

حسینی خرمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت تعاونی روستایی جمال آباد، شرکت تعاونی تولید دشت خبریز، اتحادیه تعاونی روستایی و شرکت تعاونی تولید اسنجان آماده تحویل کود شیمیایی یارانه دار بر اساس حواله الکترونیک صادر شده در سامانه پایش کودی هستند.

به گفته خرمی، به زودی امکان ورود بهره برداران به سامانه پایش کودی به آدرس www.payeshkood.ir  برای مشاهده اطلاعات زراعی و سهمیه تخصیص یافته کود شیمیایی  فراهم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کود شیمیایی ارسنجان جهاد كشاورزي حواله الکترونیک کود شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • آغاز مبارزه با ملخ مراکشی در گیلان