Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی مرزبان کارگردان با سابقه تئاتر که از اسفند ۹۸ و طی ۲ سال اخیر قرار بود نمایش «دکتر نون» را بعد از ۱۲ سال انتظار روی صحنه ببرد ولی به دلیل کرونا هنوز این امر میسر نشده است، درباره وضعیت اجرای عمومی «دکتر نون» که قرار است در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برود، به خبرنگار مهر گفت: خیلی‌ها به من می‌گویند که نمایش «دکتر نون» طلسم شده و نباید آن را اجرا کنم ولی من شدیداً معتقدم طلسمی در کار نیست و به دنبال اجرای نمایش هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: در آینده نزدیک نمایش «دکتر نون» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌برم.

مرزبان با اشاره به اینکه به دلیل شرایط کرونایی چندین بار بازیگر نقش دکتر نون تغییر کرده است، توضیح داد: ما طی ۲ سال اخیر برای تمرین و اجرای نمایش «دکتر نون» هیچ مشکلی نداشتیم ولی کرونا شرایط را تغییر داد و در ابتدا باعث شد آقای رضا کیانیان که خیلی علاقه مند به ایفای نقش دکتر نون بود از حضور در نمایش انصراف دهد. فرهاد آییش نیز که خیلی نقش دکتر نون را دوست داشت به دلیل شرایط کرونایی نتوانست گروه را همراهی کند. سپس بازیگر دیگری آمد که من خیلی دوستش داشتم ولی باز هم نتوانست با گروه همکاری کند. در نهایت امین زندگانی برای ایفای نقش دکتر نون به گروه پیوست ولی موج جدید شیوع کرونا و تعطیلی تئاتر و تئاتر شهر باعث تعطیلی تمرین‌های نمایش شد.

کارگردان نمایش «دکتر نون» در پایان سخنان خود با تأکید مجدد بر اینکه در آینده نزدیک این نمایش را روی صحنه می‌برد، یادآور شد: الان شدیداً به دنبال بازیگر نقش دکتر نون هستم که به زودی این کار هم انجام می‌شود.

کد خبر 5331311 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی مرزبان کارگردان تئاتر هنرمندان تئاتر رضا کیانیان فرهاد آییش امین زندگانی بازیگر تئاتر تئاتر ایران تئاتر شهر سالن اصلی تئاتر شهر ویروس کرونا نقاشی جشنواره فیلم کوتاه تهران تئاتر ایران سریال ایرانی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی پیمان جبلی سینمای مستند خانه موسیقی موسیقی ایرانی فیلم مستند فیلم کوتاه شبکه سه سیما محمد خزاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود