Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری اظهار کرد: رای قاطع به نظام رتبه‌بندی معلمین، رای به شان والای معلم بود که هر چه داریم از معلم است؛ امید است با رای به تسری فوق‌العاده خاص کارکنان زندان‌ها، قضات و کارکنان دادگستری و همچنین یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان، عدالت را در حوزه اداری معنا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ندای مظلومیت معلمین خرید خدمات و نیروهای شرکتی و طرح ادارات را بشنویم.

وی در تذکری به رئیس جمهور گفت: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی چابهار قول اکید شما در سفر به استان بود لذا از شما می‌خواهیم که وفای به عهد نمایید. همچنین با گذشت سال‌ها از شهرستان شدن قصرقند، دشتیاری و زرآباد، ادارات دولتی در این پهنه مستقر نشدند لذا می‌خواهیم که به این وضعیت رسیدگی شود.اینکه در هیچ کدام از یک از شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده یک متر لوله‌گذاری گاز نباشد، داغ ننگی بر دامان وزارت نفت است، این داغ ننگ را بزدایید.

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای سعید محمد به شما تذکر جدی می‌دهم که در خصوص واگذاری زمین‌های آبا و اجدادی مردم به صنایع بزرگ، مالکیت مردم را محترم بشناسید.

سعیدی با تاکید بر لزوم ایجاد مدارس شبانه‌روزی در سیستان و بلوچستان گفت که دولت و مجلس در تدوین برنامه توسعه هفتم نگاه ویژه‌ای به استان‌های محروم به خصوص دو استان سیستان و بلوچستان و خوزستان داشته باشند.

وی در ‌پایان گفت: درباره صید ترال به خصوص ترال کف که به برخی کشورها با مشارکت شرکای چینی انجام می‌دهند جرثومه فساد است، از ورود سازمان شیلات به این موضوع تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مجلس چابهار رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: داروخانه‌های این شهرستان بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد و این قشر قادر به بهره‌گیری از این خدمات نیستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین صائبی عصر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست مشترک با مسئولان شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون در محل آن اداره به دغدغه‌های بهداشت و درمان معلمان و دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: ماهانه مبلغی بابت بیمه تکمیلی از حقوق معلمان کسر می‌شود تا خدمات ویژه به آنان ارائه شود اما داروخانه‌های تیران و کرون این خدمت را پوشش نمی‌دهند.

وی افزود: بیش از هزار ۲۰۰ معلم در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که هزینه بیمه تکمیلی را پرداخت کرده اما به دلیل عدم پوشش خدمت در داروخانه‌ها و برخی از مراکز درمانی، قادر به بهره‌گیری از خدمات ویژه نخواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون ادامه داد: معلمان برای برای بهره‌گیری از این خدمات باید به شهرستان مجاور یا مرکز استان مراجعه کنند و یا فاکتور هزینه‌ها را به بیمه مرکزی ارائه بدهند که این کارها مشقت به همراه دارد.

صائبی با اشاره به اینکه پوشش بیمه‌ای در مراکز درمانی این شهرستان شرایط را برای خدمت گیری بیشتر تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شرایط را تسهیل کند تا پوشش بیمه و حمایت‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار دانش‌آموز در بیش از ۱۲۰ مدرسه تیران و کرون مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: سلامت روح و جسم آنان حائز اهمیت بوده و پایش سلامت دوره‌ای و همچنین ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی و معاینات به تداوم سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها کمک می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون اضافه کرد: هر یک از این دانش آموزان سفیر سلامت در خانواده‌ها هستند که اگر به آموزش آنان توجه شود آنگاه مفاهیم به اعضای زیادی از جامعه می‌رسد.

دغدغه جدی درمانی در تیران و کرون

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون در این جلسه به دغدغه‌های درمانی مردم و مسئولان این شهرستان اظهار کرد: کمبود امکانات و خدمات تخصصی از مطالبات این منطقه است که با همکاری خیرین و دولت قابل رفع است.

عباس قاری با بیان اینکه احداث بیمارستان امام رضا (ع) در دستور کار قرار گرفته، افزود: بتن‌ریزی سقف آن انجام شده و مراحل بعدی ساختمان سازی آن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تا بهره برداری کامل این پروژه تجهیز و تأمین نیروی متخصص بیمارستان بهنیا باید انجام شود تا اختلالی در خدمت رسانی نداشته باشیم.

کد خبر 747337

دیگر خبرها

  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی
  • پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت