Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون هیچ پروژه گازرسانی در پیرانشهر متوقف نشده و با وجود فصل سرما، عملیات گازرسانی در حال انجام است. - اخبار استانها -

علیرضا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به وضعیت برخورداری روستاهای پیرانشهر از نعمت گاز طبیعی و با تکذیب خبرهایی مبنی بر توقف پروژه‌های گازرسانی در جنوب استان اظهار داشت: هم اکنون 56 روستای پیرانشهر از نعمت گاز بهره‌مند هستند و این تعداد روستا 73 درصد جمعیت روستایی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر 30 روستای پیرانشهر در مرحله گازرسانی هستند که طی سال‌جاری بخشی از روستاهای در حال گازرسانی تا دهه مبارک فجر به مرحله بهره‌برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: علاوه بر روستاهای در حال اجرا، پروژه‌های گازرسانی به 9 روستای دیگر پیرانشهر نیز در حال پیمان‌سپاری هستند که به محض تعیین پیمانکار، عملیات اجرایی آنها هم کلید خواهد خورد.

منطقه محروم "زیلایی" کهگیلویه و بویراحمد همچنان در انتظار گازرسانی استاجازه گازرسانی در نسیم شهر منوط به پرداخت کامل عوارض است + فیلمپروژه‌های گازرسانی 81 روستای استان اردبیل بهره‌برداری می‌شود

وی در ادامه اظهار داشت: پروژه‌های گازرسانی پیرانشهر به دلیل کوهستانی بودن و صعب العبور بودن جاده‌ها هزینه دار و زمان بر است.

شیخی تاکید کرد: از سوی دیگر هم اکنون هیچ پروژه گازرسانی در پیرانشهر متوقف نشده و در فصل سرد سال نیز گازرسانی به روستاها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/7548/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه های گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب

تین نیوز

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: سیلاب قطار تهران گرگان را متوقف کرد و با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، نعمت الله حاجی زاده گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران گرگان را وادار به توقف کرد.

حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

وی گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابه جایی به گرگان هستند. قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت: با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر