Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین -  امیر جهانی؛ در حالی که لیگ برتر بسکتبال از روز شنبه 24 مهر آغاز شده است، یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات به خاطر ابتلای اعضای آن به کرونا، هنوز نتوانسته بازی‌هایش را استارت بزند.

 خانه بسکتبال خوزستان که به دلیل نداشتن اسپانسر بازیکنان بومی و جوان را در اختیار دارد، تست کرونای 6 بازیکنش به همراه ماساژور این تیم مثبت شده و به همین دلیل دو بازی اول آنها لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گفته می‌شود این بازیکنان در قرنطینه هستند و تمرینات تیم هم تعطیل شده است. این تیم فصل قبل نیز به دلیل مشکلات مالی و نداشتن اسپانسر در ابتدای فصل با مشکلاتی روبرو و چند بازی نخست‌اش لغو شد.

پربیننده ترین عاقبت حمایت سوشا مکانی از تیم الهلال + فیلم اخراج عجیب بازیکن لاتزیو پس از سوت بازی / تقسیم خوشحالی با بازیکن حریف! سکوت اعضای پرسپولیس و واکنش گل محمدی به خبرنگاران بعد از بازگشت به تهران ژاوی برنده مصاف با استراماچونی در دیدار ۱۰گله فرو ریختن سکوی ورزشگاه نایمخن + فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر جهانی بسکتبال امیر جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در رقابت‌های جام آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم ماکوئو قرار گرفت. تیم ملی بانوان کشورمان در این بازی با نتیجه ۱۶به۵ ماکائو را شکست داد. در این بازی نگین رسولی‌پور ۶ امتیاز، مهلاعابدی ۵ امتیاز، فرناز خدامرادی ۳ امتیاز و فائزه شهریاری ۲ امتیاز کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۱۵ مقابل تیم کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • غوغای سیاسی در برزیل؛ دلیل اقامت «بولسونارو» در سفارت مجارستان چه بود؟