Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:39:38 GMT

کاهش هفت تا ۱۰ درجه ای دمای گیلان طی ۴۸ ساعت آینده

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۴۱۴۴

کاهش هفت تا ۱۰ درجه ای دمای گیلان طی ۴۸ ساعت آینده

به گزارش ایرنا،هم اینک هوای شهرهای گیلان نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط همراه بارندگی و وزش باد است که اواخر وقت در بعضی نقاط وزش باد شدت خواهد گرفت، در روز چهارشنبه نیز آسمان گیلان ابری و مه آلود، همراه با کاهش دما با بارندگی و وزش باد ، احتمال رعد و برق و به تدریج ارتفاعات بالادست با بارش برف همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این پیش بینی دمای هوای رشت تا ۲ روز آینده هفت درجه و همچنین دمای هوای مناطق سیاهکل و دیلمان در این مدت تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

همچنین آسمان گیلان در روز پنجشنبه نیز نیمه ابری تا ابری و مه آلود، با کاهش نسبی دما، بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود که در برخی نقاط بارندگی و وزش باد شدید خواهد بود و احتمال رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات بالادست وجود دارد.

بر این اساس ، دمای هوای رشت مرکز استان گیلان امروز (سه شنبه) به حداکثر ۲۳ درجه خواهد رسید که این دما در روز چهارشنبه ۱۸ درجه  و در روز پنجشنبه نیز، به ۱۶ درجه می رسد و طی ۲ روز آینده دمای هوای رشت حدود هفت درجه کاهش خواهد یافت.

همچنین امروز سه شنبه شهرستان های سیاهکل و املش با حداکثر ۲۵ درجه ، گرمترین شهرهای این استان هستند و دیلمان نیز با حداقل هفت درجه، خنک ترین منطقه گیلان طی روز جاری خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی گیلان، شهرستان لوشان روز چهارشنبه با حداکثر ۲۰ درجه گرمترین، و دیلمان با حداقل ۶ درجه، خنک ترین منطقه گیلان می باشند و در روز پنجشنبه نیز، شهرستان املش با حداکثر ۱۸ درجه، گرمترین و جیرنده و دیلمان با پنج درجه خنک ترین مناطق گیلان خواهند بود.

گیلان با میانگین یکهزار و ۲۰۰ میلی متر بارندگی سالیانه، پرباران ترین استان های کشور است.

برچسب‌ها رشت بارش باران گیلان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت بارش باران گیلان رشت بارش باران گیلان سازمان هواشناسی بارندگی و وزش باد دمای هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف و ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به روند افزایش دمای افزود: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.
وی همچنین گفت: در این مدت پدیده مه برای شب و صبح پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۵ درجه سلسیوس و تالش با دمای ۲۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۱ درصد است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت