Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهادی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری اظهارکرد: عملیات مطالعاتی طرح محله هدف بازآفرینی شهری گزیک به طور کامل توسط مشاور انجام شده است.

وی ادامه داد: این اقدام، اعتبارات و تسهیلات ویژه ای برای بازسازی و بهسازی محله هدف بازآفرینی شهر گزیک به همراه دارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: در این جلسه طرح ها و پروژه های قابل اجرا در ۷ شهری که محلات آنها در گذشته به تأیید رسیده، مورد بررسی قرار گرفته و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی تصریح کرد: پروژه های محلات بازآفرینی که شامل طرح های عمرانی، اشتغالزایی و فرهنگی می شود، باید توسط اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه های متولی تأمین اعتبار شود.

وی با تأکید بر اینکه جلسات ستاد باز آفرینی پایدار شهری باید ابتدای سال برگزار شود تا دستگاه های اجرایی بتوانند اعتبارات لازم را تأمین نمایند، متذکر شد: با برگزاری منظم و مستمر جلسات ستاد تا پایان سال، می توان پروژه ها را به طور کامل بررسی و رصد کرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح هایی که در محلات هدف تعریف می شوند، باید پروژه هایی تأثیرگذار باشند تا موجبات بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی مردم را فراهم آورند.

به گفته وی؛ هدف از اجرای این اقدامات، تأثیر مثبت بر زندگی اقشار آسیب پذیر جامعه است.

فرهادی ادامه داد: لازم است با ارائه خدماتی همچون تأمین فضاهای بازی برای کودکان، مناسب سازی برای معلولین و… بتوانیم الگوی کاملی را در مباحث شهرسازی عرضه کنیم و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهرها را شاهد باشیم.

کد خبر 5331390

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی محمد فرهادی بیرجند ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا هفته وحدت واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه شیوع کرونا شیراز ایلام عکس استانها زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: تمرکز مدیریت‌ شهری بر محلات کم برخوردار تبریز منجر به توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در منطقه ۱۰ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، موسی زارعی صبح امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در بازدید از مناطق کم برخوردار با اشاره به برنامه‌ها و اهداف شهرداری منطقه ۱۰ مبنی بر ارائه خدمات گسترده در این مناطق اظهار کرد: با توجه به اینکه رویکرد این منطقه در خصوص بافت کم برخوردار توانمند سازی، ساماندهی و رفع معضلات و مشکلات این نقاط است.

وی افزود: ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در این نقاط فعالیت‌های حوزه خدماتی نیز در این محلات از جمله اقدامات اساسی بوده که هم اکنون توسط حوزه خدمات شهری به صورت پاکسازی محله‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با حضور در میان اهالی از نزدیک مشکلات این محلات را مورد بررسی قرار داد و با هدف پاکسازی، اصلاح آبروها، پله‌گذاری و اصلاح آسفالت دستورات لازم را برای حل و فصل مشکلات مطرح شده صادر کرد.

زارعی با بیان اینکه تا حد امکان تمام نیازهای ساکنان این محلات را رفع کند و به مطالبات شهروندان پاسخ دهد، تصریح کرد: با توجه به مسائل مطرح شده امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام و برای توسعه متوازن و پایدار تمام محلات منطقه، گام مؤثری برداریم.

دیدار و گفت‌وگوی رو در رو با ساکنان محلات کم‌برخوردار و حاشیه نشین و بررسی مشکلات آن‌ها از اهم موارد بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۰ بود.

کد خبر 746852

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • ارائه تجربیات بازآفرینی شهری در اصفهان از سوی دفاتر مشارکت و بازآفرینی
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳