Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:05:56 GMT

عصبانیت باشگاه بارسلونا از ستاره فرانسوی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۴۶۹۱

عصبانیت باشگاه بارسلونا از ستاره فرانسوی

اسپورت کاتالونیا نوشت که بارسلونا از دست ستاره فرانسوی خود عصبانی و خسته شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا در این هفته‌های سعی دارد با چند بازیکن جوان و آینده‌دار خود تمدید کند. ابتدا قرارداد پدری را تا ۲۰۲۶ تمدید کرد و مذاکرات بر سر تمدید قرارداد با بازیکنانی چون «آنسو فاتی» و «عثمان دمبله»‌ از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص آنسو فاتی باشگاه با مینو رایولا به نظر به توافق رسیده و این بازیکن به احتمال فراوان در این تیم خواهد ماند. اما موضوع عثمان دمبله کمی پیچیده شده و بارسلونا از دست این بازیکن خسته و عصبانی شده است.

اسپورت کاتالونیا نوشت که بارسلونا از دست دمبله خسته و عصبانی شده زیرا این بازیکن روند مذاکرات را کاملاً طولانی کرده و مشخص نیست تصمیمش به چه شکل است. دمبله خواهان ماندن است ولی مدیر برنامه‌های او می‌خواهد قراردادی بهتر برای موکلش امضا کند. بارسلونا به نظر کوتاه نخواهد آمد و مدعی شده که اگر دمبله این قرارداد را امضا نکند، این بازیکن حق ندارد تا پایان فصل برای تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید:

گزینه پیکه برای توپ طلا

بارسلونا می‌خواهد با تحت فشار قراردادن دمبله باعث تمدید قرارداد او شود. آنها گفته‌اند که اگر در سال منتهی به جام جهانی بازی نکنی، فرصت حضور در قطر را از دست خواهی داد. بارسلونا با همه این ترفندها، همچنان در متقاعد کردن دمبله ناکام مانده و به خاطر همین خسته و عصبانی شده است.

بارسلونا پیش از نیز تصمیمات جدی در خصوص بازیکنان خود گرفته است که می‌توان به فروش «ایلیایش موریبا» اشاره کرد. بازیکن جوانی که همه می‌گفتند پوگبای آینده فوتبال است توسط باشگاه بارسلونا به لایپزیگ فروخته شد. بارسلونا قصد داشت با او تمدید کند ولی وقتی پیشنهادی عجیب او را شنید، این بازیکن را به آلمان فرستاد.

حالا باید دید که وضعیت دمبله در تیم بارسلونا چه خواهد شد. بسیاری امیدوار هستند که با بازگشت این ستاره فرانسوی، اوضاع در تیم آبی‌اناری نیز بهتر شود و کومان رنگ روزهای خوب را بیشتر ببیند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان عثمان دمبله بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!