Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در چهارصد و بیست و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، اعلام کرد: به طور متوسط، روزانه بیش از ۲۰۰ بیمار جدید مشکوک و یا مبتلا به کروناویروس در بیمارستان های استان بستری می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «مهرزاد لطفی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، با بیان اینکه آمار یادشده بستری ها در بیمارستان های استان، گویای گستردگی چرخش بیماری در سطح جامعه و ضرورت پایبندی بیشتر به رعایت پروتکل های بهداشتی، به ویژه در فصل سرما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او به ارزیابی وضعیت رنگ بندی کرونا در سطح استان پرداخت و اعلام کرد: هنوز شهرستان استهبان در وضعیت قرمز قرار دارد. دکتر لطفی با اشاره به تحلیل روزانه آخرین وضعیت کرونا در شهرستان های استان فارس در این نشست، هدف از این اقدام را حفظ سلامت جامعه در برابر این بحران دانست که در طی ماه های اخیر با جدیت دنبال شده است. او در بخش دیگری از این نشست با بررسی آخرین آمارهای واکسیناسیون در استان و کشور اظهار کرد: با تلاش تیم های واکسیناسیون و تعامل بین بخشی در فارس، این آمار به بالای ۷۰ درصد رسیده که این میزان از میانگین آمار کشوری بالاتر است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه این نشست با بررسی وضعیت مناطق مختلف استان از نظر میزان ابتلا، آخرین وضعیت سلامت بیماران در بخش های عادی و ویژه بیمارستان های استان، درصد اشغال تخت، میزان مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته استان، آمار نمونه گیری در آزمایشگاه های تشخیصی استان، روند بهبودی بیماران و علت های فوت جان باختگان ۲۴ ساعت گذشته در استان پرداخت و دستورات لازم در خصوص بهبود شاخص های یاد شده صادر شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه مشارکت و حضور فعال مردم در مراکز واکسیناسیون، نوعی عمل به مسوولیت اجتماعی است، از افرادی که هنوز برای دریافت نوبت اول و دوم واکسن کرونا اقدام نکرده اند خواست تا به نزدیک ترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده و در ایمن سازی عمومی سهیم شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس بیمارستان های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان نشست کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور

جعفر ترک‌زاده امروز اول اردیبهشت‌ماه گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال ۱۴۰۳، اولین و بزرگترین جلسه کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور در سال ۱۴۰۳ با حضور هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در شیراز به زودی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس فزود: اولین کنفرانس ملی مهارت ایران از طی روز‌های ۳ و ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و با مشارکت صاحب‌نظران عرصه مهارت آموزشی کشور برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: این کنفرانس که برای اولین‌بار در کشور به موضوع مهارت و مهارت آموزی از ابعاد مختلف می‌پردازد، توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان بزرگ‌ترین سازه مهارتی ـ دانشگاهی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور مسئولین و مقامات عالی‌رتبه کشوری، متخصصان و استادان حوزه مهارت، صنعتگران و کلیه ذی‌نفعان و فعالان عرصه کار و مهارت و مهارت آموزی کشور برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • شیراز میزبان نشست کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور