Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- قیمت موبایل امروز سه شنبه بیست و هفتم مهر تفاوت چشمگیری با روز قبل ندارد. در مجموع بسیاری از مدل‌های پرفروش بازار نوسان قیمت محدودی را از ابتدای هفته تجربه کرده اند.

به گزارش فرارو؛ گلکسی A۱۲ سامسونگ که پرفروش‌ترین محصول ایران روز‌های کره‌ای‌ها در ایران است، ۱۰۰ هزار تومان نسبت به روز دوشنبه قیمت کمتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلکسی M۳۱ نیز به همین اندازه ارزان شده و فروشنده‌های موبایل نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این مدل را شش میلیون و ۱۰ هزار تومان‌ می‌فروشند.

آیفون SE مدل ۲۰۲۰ (با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت) نیز همچنان یکی از سه گوشی محبوب اپل در بازار است و در مقایسه با دیروز کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را به ثبت رسانده است. قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ، شیائومی و آیفون را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت گوشی‌های سامسونگ

گلکسی A۱۲ محبوب‌ترین مدل فعلی سامسونگ در ایران است و برای نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی امروز باید سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بپردازید. حدود ۱۰۰ هزار تومان از روز گذشته کمتر.

گلکسی M۳۱ نیز به همین اندازه ارزان شده است و فروشنده‌های موبایل برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت این مدل، شش میلیون و ۱۰ هزار تومان قیمت گذاشته اند.

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل قیمت A12 (ظرفیت ۶۴ گیگابایت) سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان  A32 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۸۵۰ هزار تومان  A22 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۲۳۰ هزار تومان  A21s (ظرفیت ۶۴ گیگابایت) پنج میلیون و ۲۹۰ هزار تومان  M31 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۱۰ هزار تومان  A52 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۹ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان  A72 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان  M12 (ظرفیت ۶۴ گیگابایت) سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان  S20 FE (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۱ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان  S21 Ultra 5G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۲۸ میلیون ۶۰۰ هزار تومان  قیمت گوشی‌های شیائومی

گوشی‌های شیائومی بدون تغییر قیمت محسوس امروز در بازار فروخته می‌شوند. Redmi ۹A با حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت ارزان‌ترین مدل محبوب این روز‌های شیائومی در ایران است و برای خرید آن حدودا به سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بودجه نیاز است.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی مدل قیمت Poco X3 Pro (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) شش میلیون و ۸۱۰ هزار تومان  Poco M3 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان  Redmi 9T (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان  Redmi 9A (ظرفیت ۳۲ گیگابایت) سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان  Poco F3 (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۹ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان  Poco X3 NFC (ظرفیت ۶۴ گیگابایت) پنج میلیون و ۸۲۵ هزار تومان  Redmi Note 10 Pro (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هفت میلیون و ۹۱۵ هزار تومان  Redmi Note 10s (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۷۸۰ هزار تومان  Mi 10T Lite 5G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۸۴۰ هزار تومان  Redmi Note 8 (ظرفیت ۶۴ گیگابایت) چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت گوشی‌های آیفون

آیفون SE مدل سال ۲۰۲۰، بین گوشی‌های پرفروش اپل در ایران قیمت کمتری دارد. امروز حدود ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت پیدا کرده اما همین مدل نسبت به اولین روز‌های ماه مهر یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان گران‌تر فروخته می‌شود.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی مدل قیمت آیفون 11 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۳ میلیون ۷۰۰ هزار تومان  آیفون SE 2020 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان 
آیفون 12 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۸ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان 
آیفون 12 پرو (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۳۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان 
آیفون 13 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۳۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان 
آیفون 12 پرومکس (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۳۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان 

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت گوشی سامسونگ گوشی های پرفروش قیمت گوشی ۱۰ هزار تومان پنج میلیون میلیون و ۱۰ شش میلیون سه میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13

گوشی‌های ردمی نوت شیائومی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین گوشی‌های میان‌رده در بازار موبایل به حساب آورد. این گوشی‌های هوشمند با توجه به امکانات قابل قبول، زیبایی ظاهری و عملکرد خوب خود توانسته‌اند رضایت اکثر کاربران را به دست آورند و جایگاه ویژه‌ای در بین آنان پیدا کنند.

به گزارش کاماپرس، دانستن ویژگی‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دو مدل پرطرفدار شیائومی، این امکان را ایجاد می‌کند که کاربران با توجه به نیازشان بهترین انتخاب را انجام دهند.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر طراحی بدنه

هر دو گوشی‌ شیائومی هوشمند و دارای طراحی شیک، لبه‌های صاف و پوشش شیشه‌ای در پنل پشتی خود بوده و از طیف‌های رنگی متنوعی برخوردارند. به عنوان مثال Redmi 12 با رنگ مشکی Jade و رنگ آبی پاستلی، زیبایی مینیمالیستی را به نمایش می‌گذارد؛ در حالی که Redmi 13C با گزینه‌های رنگی پر زرق و برق خود جلب توجه می‌کند.

علاوه بر آن Redmi 13C دارای یک بریدگی قطره مانند برای دوربین سلفی­اش بوده؛ در حالی که دوربین جلویی ردمی 12 5G  با سوراخ پانچ طراحی شده است. همچنین گوشی Redmi 13C  فرستنده مادون قرمز ندارد؛ در حالیکه این ویژگی در گوشی ردمی 12 5G  وجود دارد.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر صفحه نمایش

گوشی Redmi 12 5G دارای صفحه نمایش بزرگتر با اندازه 6.79 اینچ در مقایسه با گوشی Redmi 13C با اندازه 6.74 اینچ است. علاوه بر آن گوشی Redmi 12 5G دارای رزولوشن Full HD+ است؛ در حالی که گوشی Redmi 13C از صفحه نمایش HD+ بهره می­برد و این تفاوت باعث شده که تصاویر در گوشی Redmi 12 5G  دارای رزولوشن بالاتری باشد.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر نرم‌افزار

گوشی ردمی نوت 12 شیائومی با اندروید 12 به بازار عرضه شده و امکان آپدیت به اندروید 13 هم دارد؛ در حالی که گوشی ردمی نوت 13 دارای سیستم عامل اندروید 13 است.

علاوه بر آن هر دو گوشی‌ مانند سایر گوشی‌های شیائومی، امکانات شخصی‌سازی گسترده‌ای دارند و از باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری نسخه‌های قبلی خلاص شده­اند. برخی از این امکانات شامل شخصی ‌سازی آیکون‌ها، بهبود گالری، تغییرات در ایجاد پوشه‌های جدید و حفاظت از حریم خصوصی است.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر دوربین

به طور کلی می‌توان گفت که از نظر دوربین، هر دو گوشی عملکرد مشابهی دارند؛ به این صورت که هر دو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده، ولی گوشی ردمی نوت 12 شیائومی دارای سنسور عمق دو مگاپیکسلی است و ردمی 13C 5G  لنز ماکرو هشت مگاپیکسلی و لنز کمکی دارد.

علاوه بر آن، این دو گوشی در شرایط کم نور با چالش‌هایی مواجه می­شوند و ممکن است از کیفیت مطلوب برای عکاسی برخوردار نباشند؛ این در حالی است که تصاویری که در نور روز توسط هر دو دستگاه گرفته می‌شود، کاملا رضایت‌بخش است و جزئیات کافی را به خوبی نشان می‌دهند.

از لحاظ قیمتی نیز هر دو گوشی دارای قیمت مقرون به صرفه‌ای هستند؛ به طوری که گوشی ردمی نوت 12 شیائومی به قیمت هفت میلیون تومان و گوشی Redmi 13C 5G  به قیمت پنج میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند.

تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13 از نظر باتری و شارژدهی

از لحاظ شارژدهی و باتری نیز این دو مدل شبیه به یکدیگر بوده و هر دو گوشی هوشمند به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهزند و از شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کنند. تنها تفاوت باطری آنها این است که گوشی Redmi 12 5G  شامل یک شارژر 22.5 واتی است؛ در حالی که گوشی Redmi 13C 5G به همراه یک شارژر 10 واتی ارائه می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M۷ پرو 5G لو رفت
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13