Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین و بنا بر اعلام روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۰ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۸۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۶۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۲۴ هزار و ۴۲۳ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۵ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۴۸۳ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴ هزار و ۶۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۳۴ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۸۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین بنابر اعلام این مرکز، تاکنون ۴۹ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۲۰۸ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۶ میلیون و ۶ هزار و ۱۰۹ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند. در شبانه‌روز گذشته، یک میلیون و ۲۶۶ هزار و ۶۳۷ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شد و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۷۵ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۳۱۷ دوز رسید.

گفتنی است در حال حاضر ۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
 

کد خبر 632992 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران آمار واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران آمار واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای‌بی‌سی‌نیوز، تداوم بارندگی شدید و وقوع رعدوبرق در کشور پاکستان، تاکنون به جان باختن دست کم ۶۳ نفر منجر شده است.

در چهارمین روز بارندگی‌های شدید و شرایط اقلیمی به شدت نامساعد در پاکستان، امروز ۱۴ تن دیگر جان خود را از دست دادند.

عمده قربانیان در استان‌های خیبرپختونخوا واقع در شمال غربی پاکستان گزارش شده است. خورشید انور، سخنگوی سازمان مدیرت بحران پاکستان گفته که فروریختن ساختمان‌ها به جان باختن ۳۲ نفر از جمله ۱۵ کودک و پنج زن انجامیده است.

همچنین به گفته وی، تاکنون در شمال غرب پاکستان حدود یک هزار و ۳۷۰ منزل مسکونی آسیب دیده است. ظهیر احمد بابار، مقام ارشد سازمان هواشناسی پاکستان گفته که بارندگی شدید در ماه آوریل به‌دلیل تغییرات اقلیمی بوده است.

بارندگی شدید در سال ۲۰۲۲ به بالا آمدن آب رودخانه‌ها منجر شد و در یک مقطع، سیل یک سوم پاکستان را در برگرفت و یک هزار و ۷۳۹ نفر را به کام مرگ کشاند. همچنین خسارت ناشی از آن ۳۰ میلیارد دلار برآورد شد که پاکستانی‌ها همچنان در تلاشند تا خود را از زیر بار این خسارت، رهایی ببخشند.

کد خبر 6080745

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم