Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@00:38:36 GMT

تشکر مجری برنامه ثریا از معاون اول رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۴۹۴۰

تشکر مجری برنامه ثریا از معاون اول رئیس جمهور

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، محسن مقصودی مجری برنامه ثریا از محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور قدر دانی کرد. وی گفت: دیشب در ابتدای برنامه ثریا، خطاب به آقای دکتر مخبر، گلایه ای کردم از کم کاری و انفعال ستاد توسعه روابط ایران، عراق و سوریه، که ذیل معاونت اول دولت است و عرض کردم ضرورت دارد در این ستاد، اصلاح ساختار، تحول جدی و جوانگرایی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو مجموعه پخش مستند «سوریه، سرزمین شگفتی های یک و دو » یادآوری کردیم که ترکیه  ۱۳ برابر ایران به سوریه صادرات دارد و در صادرات به عراق هم از ما سبقت گرفته است. عرض کردم که مسوول ستاد توسعه، بیش از یک سال است که اساسا به سوریه سفر نکرده است و...

امشب حدود ساعت ۲۱ آقای دکتر مخبر خودشان تماس گرفتند و از تذکر برنامه تشکر کردند و فرمودند خودشان هم مستندهای سوریه ثریا را قبل از آمدن به دولت دیده بودند و مستندها را دنبال می کردند، به مستندها لطف داشتند و گفتند موضوع برای دولت و ایشان خیلی مهم است و مطالبه رهبری هم هست، اما سر شلوغی ابتدای دولت مانع شده که تا کنون اقدام مقتضی داشته باشند، اما گفتند تیمی گذاشته اند که گزارش مستندی آماده کنند و قول دادند که به زودی و بعد از جمع بندی تیم، مردم شاهد تحول و جوانگرایی در این ستاد خواهند بود. نکات خوب دیگری هم در این خصوص گفتند که ما را امیدوار کرد، قرار شد جلسه حضوری هم در این خصوص داشته باشیم تا از نزدیک مشکلات و چالش های صادرات به سوریه و سایر همسایگان را خدمتشان عرض کنیم.

پی نوشت مهم:

حقیقتش طبق روال هشت سال گذشته خیلی امیدی به پاسخ نداشتیم. در هشت سال گذشته معمولا بعد از این انتقادها، نامه های انتقادی نهاد ریاست جمهوری بود که سرازیر می شد و دائما به جای آنها، ما مشغول پاسخگویی بودیم که چرا انتقاد کرده ایم!

نفس تماس ایشان و پاسخگویی سریعشان قابل تقدیر است. امیدوارم این شیوه پاسخگویی به رسانه ها ادامه دار باشد.

اما تشکر دوم و اصلی بماند برای زمانی که ان شاءالله به قول شان عمل کنند و شاهد تحول جدی در ساختار آن ستاد و البته در ادامه مسیر شاهد افزایش جدی صادرات ایران به سوریه و عراق و جبران عقب ماندگی گذشته باشیم. ما همچنان همکاری و مطالبه مان را ادامه می دهیم ‌و البته این بار امید بیشتری برای رفع چالشها و شنیده شدن مطالبات مان داریم... امیدوارم این ماجرا به تشکر دوم هم بیانجامد...

انتهای پیام/

کد خبر: 1115505 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در این پیام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت