Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نوذری مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در راستای  پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان امسال ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اهدا شده است.

وی با بیان اینکه هزینه هر جهیزیه بالای ۵۰۰ میلیون ریال است، افزود: جهیزیه‌های اهدایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شامل پنج قلم کالا از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز پنج شعله، تلویزیون و جاروبرقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذری ادامه داد: همچنین به این مددجو‌ها نیز قبل از ازدواج خدمات دیگری از جمله مشاوره خانواده، دوره‌های مشاوره‌ای پیش و پس از ازدواج و دوره‌های احکام اسلامی به صورت رایگان ارائه شده است.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد جهیزیه نوعروسان کمک هزینه ازدواج کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان