Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت شهرستان لامرد گفت: از امروز واکسن ایرانی پاستوکووک در سبد واکسیناسیون دانش آموزان لامردی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان لامرد؛ علی عباسی با اعلام راه اندازی پویش «من واکسن میزنم» در شهرستان لامرد تصریح کرد: واکسیناسیون زمانی موثر است که در یک بازه زمانی کوتاه تعداد افراد زیادی واکسیناسیون شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه برای جمعیت زیر ۱۲ سال شهرستان لامرد که نزدیک به ۲۵ هزار میرسند مجوز تزریق واکسن کرونا صادر نشده است خاطرنشان کرد: برای دریافت واکسن کرونا بین سنین ۱۷ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز و سنین ۱۸ سال متفاوت وجود دارد. وی با اشاره به تزریق واکسن پاستوکووک در کنار واکسن سینوفارم به افزاد زیر ۱۸ سال خاطرنشان کرد: واکسن جدید برای سنین بالای ۳ سال است اما کمیته علمی وزارت خانه فعلاً اعلام کرده است که برای سنین ۱۲ تا ۱۷ سال تزریق شود. عباسی واکسن را یکی از نمادهای عدالت در کشور دانست و بیان کرد: واکسنی که در بالاترین نقطه تهران تزریق می شود با واکسنی که در دورترین نقاط سیستان و بلوچستان تزریق میشود یک سان است. معاون بهداشت شهرستان لامرد با اشاره به تزریق واکسن کرونا در تمام ایام در این شهرستان اضافه کرد: توزیع واکسن در استان بین شهرستان ها بر اساس نفوذ نیست بلکه بر اساس جمعیت واکسیناسیون نشده است. وی در پایان خواستار شد: برخی از افراد بدون هیچ پشتوانه علمی بر طبل بی اعتمادی مردم از واکسیناسیون می کوبند لذا انتظار می‌رود رسانه در این خصوص شفاف سازی های لازم را انجام دهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس شهرستان لامرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد

 رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه قرائت خانه‌ها با سابقه‌ی ۳۰ ساله در استان یزد برای تقویت بنیه‌ی علمی دانش آموزان و استفاده از فرصت مطالعاتی ایجاد می‌شوند، گفت: در نوروز امسال ۵۵ قرائت خانه در استان یزد ایجاد شده که ۲۰ قرائت خانه از این تعداد در شهر یزد فعالیت دارند. 

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار دانش آموز از این قرائت خانه بهره می‌برند، ادامه داد: قرائت خانه‌ها فرصت خوبی برای مطالعه، مشاوره و رفع اشکال دانش آموزان فراهم می‌کند و ساعت فعالیت این مکان‌ها در ماه مبارک رمضان از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۳ است. 

فعالیت قرائت خانه‌ها در استان یزد از ۲۸ اسفندماه شروع شده و تا ۱۳ فروردین ماه نیز ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چند توصیه کنکوری برای دانش‌آموزان روزه‌دار
  • (ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد