Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع بنیاد برکت شخصی نیست و متعلق به همه مردم است و باید در اختیار واحد‌های تولیدی قرار گیرد. روح الله نجابت در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۷ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، اظهار داشت: آقای مخبر! درست است که شما در دولت مسئولیت دارید، اما در عین حال رئیس ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) هم هستید و تا زمانی که در این سمت هستید، انتظار است به وظایف خود به درستی رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خطاب به مخبر، بیان کرد: ضمن تشکر از زحمات شما برای تولید واکسن برکت، اما باید بگویم که از ۱۱ شهریور که مدیرعامل بنیاد برکت معرفی شد، بنده در راستای پیگیری مطالبات مردم در تلاش هستم که با وی ارتباط برقرار کنم که فقط حدود یک ماه پیش با یک پیامک جواب بنده را داد و دیگر پاسخگوی تلفن‌ها نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که دست بنده به عنوان نماینده مردم به آن‌ها نرسد، دست مردم چطور باید به آن‌ها برسد؟

نجابت گفت: منابعی که در اختیار دوستان است، به هیچ عنوان شخصی نیست و متعلق به تمامی مردم است و لذا باید در اختیار واحد‌های تولیدی قرار گیرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صحن مجلس روح الله نجابت مدیرعامل بنیاد برکت واکسن برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی گفت: یکی از برنامه جهاد کشاورزی این شهرستان اجرای طرح ملی زراعت چوب می‌باشد.

مهدی هزاریان افزود: تاکنون  بیش از  ۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان  به زیر کاشت زراعت چوب رفته است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت بنیاد برکت در حال اجرا می‌باشد و این بنیاد تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان لالی اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی بیان کرد:  استفاده و احیای زمین‌های غیرقابل زراعت و شیب دار از مزایای مزرعه چوب می‌باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم