Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی بر قرار داشتن فلسطین در نقطه ثقل مقاومت علیه نیروهای متجاوز تأکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، شیخ «علی خطیب» نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیام خود در آستانه مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) بر حق و عدالت، یاری مظلوم و مقابله با ظلم و ظالم تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش «العهد»، وی گفت: فلسطین مهم‌ترین نقطه آغاز در رویارویی با نیروهای متجاوز است که تغییر رنگ داده اند و مأموریت را به وکلای خود در داخل سپرده‌اند.

وی افزود، مقاومت با نیروی حق، فداکاری و خون توانسته خود را ثابت و شکست را به دشمن تحمیل کند. در طول تاریخ برای لبنانی‌ها ثابت شده که مقاومت و سران آن بویژه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله، «نبیه بری» رئیس پارلمان و مجلس اعلای اسلامی شیعیان همواره مشتاق وحدت ملی و آرامش داخلی بوده‌اند.

شیخ خطیب تأکید کرد، حامیان مقاومت در برابر تلاش‌ها برای تحریک علیه مقاومت تسلیم نخواهند شد و انفجار شوم بندر بیروت تا کمین «الطیونه» همه برای «از بین بردن قطب‌نما» انجام شد.

وی در ادامه گفت: رهبری حزب‌الله و جنبش امل با صبر، فرصت را از دشمنان گرفتند تا لبنان عزیز باقی بماند. همه لبنانی‌ها را به مقایسه میان تاریخ مقاومت و تاریخ طرف مقابل فرامی‌خوانم.

هواداران حزب‌الله و جنبش امل پنجشنبه گذشته در اعتراض به عملکرد بد طارق بیطار بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت به خیابان‌ها آمده‌ بودند و به شکل مسالمت‌آمیز تجمع خود را شکل دادند که به یکباره با تیراندازی افراد ناشناس از بالای پشت بام‌ها مواجه شدند. نیروهای امنیتی لبنان تاکنون ۱۹ نفر را در رابطه با این حادثه دستگیر کرده‌اند، ۱۷ تن از آن‌ها لبنانی و دو تن دیگر از اتباع سوریه هستند. این تیراندازی‌ها، هفت کشته و شصت مجروح در پی داشت.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی دیشب با تأکید بر اینکه برنامه حزب القوات اللبنانیه به رهبری سمیر جعجع، ایجاد جنگ داخلی در لبنان است، تأکید کرد، القوات با داعش و النصره در سوریه متحد شد و این حزب بزرگترین تهدید علیه مسیحیان لبنان است.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم