Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، به دنبال این تجمع، از ساعاتی پیش، صدها نیروی امنیتی عراقی نیز به این منطقه اعزام و در خیابان های اطراف آن مستقر شده اند.

بنابر اخبار رسیده، ورودی های منطقه سبز بغداد از سوی معترضان برای آغاز تحصن باز، مسدود شده و گفته می شود که قرار است معترضان در این منطقه به اعتراض مسالمت آمیز و تحصن بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین منابع خبری از بسته شدن درهای سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد و حضور بیشتر نیروهای امنیتی در اطراف آن خبر می دهند.

معترضان می گویند که آرای صندوق های انتخابات پارلمانی باید بازشماری دستی شود، زیرا تفاوت معناداری بین آرای الکترونیکی و دستی وجود دارد.

برخی از کاربران در کانال ها و شبکه های اجتماعی از فعالان و خامیان این معترضان خواسته اند به آنها آب و غذا برسانند.

خبر در حال تکمیل است...

برچسب‌ها منطقه سبز انتخابات پارلمانی سفارت آمریکا بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منطقه سبز انتخابات پارلمانی سفارت آمریکا منطقه سبز انتخابات پارلمانی سفارت آمریکا بغداد منطقه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)

جمعی در  روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تجمع اعتراض آمیز مقابل سفارت اردن در تهران برگزار کردند. آنها به مقابله ارتش اردن با پهپادها و موشک های شلیک شده از ایران در مسیر اسرائیل اعتراض کردند. اردن گفته است با پهپادها و موشک ها در آسمان خود مقابله کرده است.

عکس :‌ امیرعباس قاسمی - ایسنا

 

تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران تجمع مقابل سفارت اردن در تهران

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران
  • (تصاویر) تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • دانمارک سفارت خود را در بغداد می‌بندد
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی